هدف ما برگزاری کارگاه‌های خلاقانه و دوسویه است که به کشف استعدادها کمک کند

در آستانه آغاز کارگاه‌های فصل تابستان، جلسه توجیهی و نشست صمیمیانه مدیرکل کانون استان همدان با مربیان این کارگاه‌ها در فضای اسکای روم برگزارشد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، با شروع فصل تابستان و تشکیل کارگاه‌های تخصصی کانون، مربیان این کارگاه‌ها در نشستی مجازی  با حضور مدیرکل کانون استان همدان شرکت کردند.
در این نشست بهناز ضرابی‌زاده ضمن تشکر از کلیه همکاران به واسطه تلاش پیرامون ثبت‌نام اعضا در کارگاه‌ها، از مدرسان حاضر در جلسه خواست نسبت به علاقه‌مندسازی و تشویق اعضا به شرکت به موقع در کلاس‌ها اهتمام ورزند.
مدیرکل کانون هم‌چنین به نحوه برگزاری کارگاه‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به این‌که مدت زیادی است کودکان و نوجوانان به صورت مجازی در کلاس‌ها شرکت می‌کنند، همین امر باعث خستگی آنها شده است، لذا می‌بایست مربیان با خلاقیت هرچه بیشتر و ارائه طرح درس‌های جذاب، مشوق این هنرجویان باشند.
ضرابی‌زاده در ادامه علاوه بر تشکر و قدردانی از مدرسان کارگاه‌های موفق فصل‌های گذشته به ضعف‌های موجود پرداخت و قوانین و مقرراتی که در کارگاه‌ها لازم الاجراست را بیان و مدرسان را به برگزاری خلاقانه و دو سویه کارگاه‌ها که به کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان کمک کند تشویق کرد. وی ابراز امیدواری کرد که این فصل نیز با برگزاری کارگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی بتوانیم به نحو شایسته‌ایی در خدمت کودکان و نوجوانان استان باشیم.
مدیرکل کانون ‏در پایان به سوالات مطرح شده از طرف مدرسان کارگاه‌ها پاسخ داد.
‏لازم به ذکر است این نشست به مدت ۶۰ دقیقه در فضای اسکای‌روم و با حضور کلیه‌ی مدرسان کارگاه‌های تخصصی فصل تابستان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =