کد خبر: 306130
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
بازدید 330
 «نهال» باشگاه نویسندگان جوان البرز قد می‌کشد

آیین گشایش باشگاه نویسندگان جوان البرز با عنوان«نهال» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز و توسط دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری و محافل ادبی اداره کل کتابخانه های عمومی البرز برگزارشد.

 به گزارش روابط عمومی، اداره کل کانون استان البرز این این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور نویسندگان برگزیده نوجوان و جوان البرزی برگزارشد.

نرمین کریمی، کارشناس فرهنگی، کانون البرز که به همراه تعدادی از اعضای انجمن ادبی به  عنوان نماینده‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این نشست حضور یافته بود در خصوص این آیین گفت ساسان ناطق (نویسنده  و مدیر دفتر شعر  و داستان حوزه هنری)، ظریفه روئین (نویسنده کودک و نوجوان البرزی) و خسرو عباسی خودلان(نویسنده و مسوول دفتر آفرینش‌های ادبی استان البرز) به عنوان سخنرانان این نشست حضور داشتند .

کارشناس فرهنگی کانون در خصوص مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در  باشگاه نویسندگان جوان استان البرز«نهال» نیز گفت کانون، اعضای مستعد و فعال انجمن‌های تخصصی ادبی خود را به این باشگاه معرفی کرده است  و ادامه داد  در صورتی که شرایط کرونا اجازه دهد، جلسات اولیه‌ی این  باشگاه از هفته آینده دوشنبه‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد .

این کارشناس هم‌چنین گفت این باشگاه قصد دارد تا ترکیبی از فعالیت‌های آموزشی، مطالعاتی را در برنامه کاری خود  قرار دهد و جوانان نویسنده با داشتن سیر مطالعاتی مشخص، خواندن را مبنای نوشتن دانسته و با تمرینات مستمر در بهبود هر چه بیشتر آثار خود کوشیده و به رشد نهال نویسندگی خود کمک کنند.

لازم به توضیح است اعضای برتر این باشگاه به حوزه‌ی هنری تهران معرفی شده و با مشارکت دو استان دیگر در نشست‌های تخصصی دیگری برگزار و شرایط رشد و بالندگی آنان را فراهم می کند.

آیین گشایش «نهال» عصر روز چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در محل کتابخانه‌ی عمومی «امیرکبیر» کرج برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =