سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان معرفی شد

نسرین باباپور در آیینی با حضور محمود مروج مشاور عالی مدیرعامل کانون به عنوان سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان معرفی شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، صبح امروز در مراسمی آیین معارفه نسرین باباپور سرپرست کانون پرورش فکری استان اصفهان با حضور محمود مروج مشاور عالی مدیر عامل کانون پرورش فکری در مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون اصفهان برگزار شد.


محمود مروج در این آیین با اشاره به پیشینه درخشان کانون استان اصفهان گفت: با برنامه‌ریزی‌های مدون، فضاسازی مناسب و توانمندی مربیان فرهنگی، هنری و ادبی شاهد موفقیت کودکان و نوجوانان در مسابقه‌های بین‌المللی، کشوری  و استانی در عرصههای مختلف هستیم.


مروج رویکرد اصلی مدیرعامل کانون را رجعت هوشمندانه به عصر طلایی کانون پرورش فکری عنوان کرد و افزود: مراکز کانون باید محلی برای حضور خداپسندانه کودکان و نوجوانان باشد و این امر مستلزم جذابیت فضای مراکز، احیای روش‌های خوب گذشته و فروشگاه‌های کانون در راستای این رجعت به عصر طلایی و حضور هنرمندان و صاحبان قلم و اندیشه در چارچوب فعالیت های کانون است.


نسرین باباپور سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سید محمد قلمکاریان مدیرکل سابق اظهار داشت: با توکل بر خداوند، هم‌افزایی و تعامل خوب همکاران در راستای اهداف  و برنامه‌های  کانون  پیش رفته و به وضعیت مطلوبی خواهیم رسید.


وی بهترین خاطرات کودکی  و نوجوانی خود را حضور در مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ اصفهان بیان کرد و گفت: با رویکرد جدید، علم به‌روز، نگرش خلاقانه و کانون محور در فضایی از صداقت، صمیمیت و مشارکت؛ پذیرای کودکان و نوجوانان در مراکز کانون خواهیم بود.


وی ادامه داد: جذاب‌سازی مشکلات و چالش‌ها هنر مدیریت است. با همکاری و  تعامل با مسئولان و سازمان‌های دارای صلاحیت، مشکل تامین ساختمان  اداره کل کانون استان اصفهان نیز حل خواهد شد.


یادآوری می‌شود نسرین باباپور در حال حاضر معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان است که با حفظ سمت، به عنوان سرپرست اداره‌کل کانون استان اصفهان معرفی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =