معرفی داوران بخش «سینمایی بلند» مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کانون

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هیأت داوران بخش سینمایی بلندِ پنجمین مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان را معرفی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «فرشته طائرپور» کارگردان، تهیه‌کننده سینما، مجری طرح و فیلمنامه‌نویس، «غلامرضا رمضانی» کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تدوینگر حوزه کودکان و نوجوانان، «ایرج طهماسب» کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، مجری تلویزیون، هنرپیشه و عروسک‌گردان، «ابراهیم فروزش‌» کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس و «مهدی جعفری» کارگردان، مدیر فیلمبرداری و مستندساز، هیأت داوران بخش سینمایی بلند این مسابقه را تشکیل می‌دهند.
بر همین اساس، هیأت داوران بخش سینمایی بلند، ‌۴۲ فیلم‌نامه‌ی برتر که در مرحله‌ی اول پنجمین مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان از سوی هیأت انتخاب اعلام شده بود، را داوری کردند.
پنجمین مسابقه‌ی فیلم‌نامه و نمایش‌نامه‌ کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو مرحله صورت گرفت، ابتدا طرح‌های ارسالی با توجه به شرایط مسابقه از سوی هیات انتخاب بررسی و آثار برتر معرفی شد.
همچنین در مرحله دوم صاحبان آثار برتر یک ماه فرصت داشتند تا نسخه اصلی فیلمنامه‌ی خود را برای داوری پایانی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =