فراخوان نخستین مهرواره ادبی «به‌ رنگ صدف» در خوزستان منتشر شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، فراخوان نخستین مهرواره ادبی «به‌ رنگ صدف» را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، فراخوان نخستین مهرواره ادبی «به‌ رنگ صدف»، به‌عنوان یکی از برنامه‌های ویژه‌ی روز ملی عفاف و حجاب در سطح استان خوزستان، از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان منتشر شده است.

 این رویداد ادبی در دو بخش شعر و داستان کوتاه، برگزار می‌شود و کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون خوزستان در رده‌ی سنیِ بالای ۹ سال ( نونهال)،  بالای ۱۲ سال (نونگاه) و بالای ۱۵ سال (نوجوان)، می‌توانند آثار ادبی خود را با موضوع عفاف و حجاب، به این مهرواره ارسال کنند.

آثار ارسالی می‌بایست با نگاهی نو و خلاقانه و رویکردی بدیع نسبت به موضوع عفاف و حجاب، خلق شده و با درج شناسنامه (نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شهرستان، مرکز، تلفن تماس) در سایت khz.kpf.ir بارگذاری شده و یا در پیام‌رسان داخلی کانون، ارسال شوند.

آخرین‌مهلت پذیرش آثار جهت شرکت در این مهرواره، ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ اعلام شده است و از هر شرکت کننده حداکثر سه اثر در هر بخش پذیرفته می‌شود.

بنا بر اعلام دبیرخانه نخستین مهرواره ادبی «به‌ رنگ صدف»، آثار منتخب این رویداد ادبی در ۷ مرداد ماه ۱۴۰۰ هم‌زمان با عید سعید غدیر خم، معرفی خواهند شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =