دو عضو انجمن عکاسان البرز در جمع تقدیرشدگان ششمین مهرواره فصلی عکس کانون

باران پورتیموریان و یاسین فلاح عسگری،  از اعضای انجمن عکاسان نوجوان کانون البرز در جمع  تقدیر شدگان ششمین مهرواره ی فصلی عکس کانون قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از میان ۲۳۱۱ اثر رسیده به دبیرخانه‌ی این دوره از مهرواره فصلی عکس ۱۱۰ اثر به مرحله‌ی پایانی راه یافت.
بر همین اساس، در پایان، ۲۰ اثر برگزیده از ۱۹ عکاس و  ۱۵ اثر شایسته تقدیر در سه گروه سنی ۱۲+، ۱۵+، ۱۹ تا ۲۲ سال (اعضای ارشد) و بزرگ‌سال (مربیان و کارشناسان کانون) شناخته شد.

این مهرواره با هدف به تصویرکشیدن زیبایی‌های فصل بهار در شهر یا روستا و موضوع ماه مبارک رمضان طراحی و اعلام شده بود تا اعضا و مربیان با نگاهی دقیق به طبیعت و جغرافیای بومی و محلی جای‌جای کشور و حال و هوای ماه رمضان در این فراخوان شرکت کنند.
هیئت انتخاب این دوره را «مجید مردانیان» عکاس، مدرس دانشکده خبر و دبیر عکس خبرگزاری فارس، «فریدون قربانی» عکاس و مدیر آژانس عکس تهران و «سمیرا صحرانورد» کارشناس هنری مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون تشکیل دادند.

برهمین  اساس «باران پور تیموریان» و «یاسین فلاح عسگری»  از اعضای انجمن عکاسان نوجوان کانون البرزدر گروه سنی نونگاه (۱۲+ سال ) شایسته تقدیر شدند.

آثار برگزیده و شایسته تقدیر این مهرواره در بخش گالری پایگاه کانون مجازی  به نشانیkpf.ir   در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =