تبریک وزیر آموزش و پرورش به کانون پرورش فکری

وزیر آموزش و پرورش موفقیت افتخارآمیز انیمیشن «خرچنگ» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشنواره‌ی درسدن آلمان را تبریک گفت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، «خرچنگ» به‌ کارگردانی شیوا صادق‌اسدی و از تولیدات امور سینمایی کانون است که این‌روزها در اغلب جشنواره‌های جهانی انیمیشن حضور دارد، توانست جایزه‌ی طلایی بهترین فیلم از نگاه مخاطبان و دیپلم افتخار داوران کودک سی‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم‌های کوتاه درسدن آلمان را از آن خود کند.
در پی کسب این موفقیت، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در توییتر نوشت: موفقیت افتخارآمیز انیمیشن خرچنگ از تولیدات فاخر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دریافت جایزه‌ی طلایی بهترین فیلم از نگاه مخاطبان و دیپلم افتخار داوران کودک در جشنواره‌ی فیلم کوتاه درسدن آلمان را صمیمانه تبریک می‌گویم.
حاجی‌میرزایی در توییت دیگری تاکید کرد: تجربه‌های جدید و موفق فیلم‌سازان نوجوان و جوان،  مشتاقان هنر هفتم را  به سینمای ایران علاقه‌مند می‌کند و این ظرفیت ارزشمندی است.
براساس تازه‌ترین خبر از این فیلم، قرار است «خرچنگ» در دوازدهمین جشنواره‌ی انیمیشن «آنی بار» کوزوو که از ۱ تا ۸ مرداد ۱۴۰۰ در شهر «پ یا» برگزار می‌شود، به نمایش درآید که حضور در بخش مسابقه‌ی بین‌الملل این جشنواره، بیست‌ودومین حضور بین‌المللی این اثر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =