داوران جشنواره قصه گویی استان در مرحله داوری آثار

داوری‌بخش استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون استان چهارمحال وبختیاری با معرفی داورانی از چهارمحال وبختیاری و گیلان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال وبختیاری،   یک داور از استان گیلان و دو داور از استان چهارمحال وبختیاری حلقه‌ی داوران بیست و سومین جشنواره قصه گویی استانی را تشکیل داده‌اند.  
مرحله استانی بیست و سومین جشنواره قصه گویی کانون استان چهارمحال وبختیاری با بخش‌های متنوع با هدایت حجت‌الله آسمند سرپرست کانون استان به عنوان رییس جشنواره، زهرا بابادی شلمزاری معاون فرهنگی به عنوان مدیر اجرایی و ناظر جشنواره و مژگان کاووسی با عنوان رابط استانی جشنواره کارهای مربوط به این جشنواره را برنامه ریزی می کنند. در این راستا کارشناس مسئول فرهنگی هنری ادبی، کارشناسان فرهنگی، کارشناسان ادبی و کارشناسان هنری بخش های دیگری مانند قصه‌های بخش ملی و بین المللی، قصه‌های نود ثانیه و بخش پادکست و بخش علمی جشنواره را برعهده دارند.  
 بخش ملی شامل اجرای زنده‌ (مجازی) قصه‌گویی از سوی دختران و پسران (۱۲ تا ۱۸ سال)، زنان و مردان (۱۸سال به بالا) و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها در سه بخش «قصه‌هایی برای کودکان»، «قصه‌هایی برای نوجوانان» و «قصه‌هایی برای بزرگسالان» است.
بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون با شعار «آینده ساختنی است» و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خودگذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی) امسال به صورت مجازی برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =