مهلت ارسال آثار به پنجمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان تمدید شد

مهلت ثبت‌نام و ارسال اثر به پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور تا دهم شهریور ۱۴۰۰ تمدید شد.

‌به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با توجه به شرایط اوج‌گیری موج پنجم بیماری کرونا در استان‌های مختلف، مسئولان برگزاری پنجمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان به‌منظور حفظ سلامتی مخاطبان تصمیم گرفتند فرصت بیشتری را برای شرکت‌کنندگان در این رویداد هنری فراهم‌کنند.
بر همین اساس مهلت ارسال آثار که پیش‌ از این تا ۱۳ مرداد اعلام شده بود، تا ۱۰ تیر ۱۴۰۰تمدید شد تا علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و بارگذاری آثار خود در بخش فیلم پنجمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان فرصت بیشتری داشته باشند.
‌بر اساس فراخوان، «پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور» در دو بخش «ایده» و «فیلم» با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بنیاد سینمایی فارابی، شهرداری اصفهان و شبکه تلویزیونی امید هم‌زمان با سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان در مهر سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
در همین حال بر اساس این فراخوان، نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال (متولدان مهر ۱۳۸۳ تا مهر ۱۳۸۸) می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.
در بخش «ایده» هر شرکت‌کننده می‌تواند تا ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در نهایت دو اثر  با موضوع‌های «قصه‌های پدربزرگ – مادربزرگ من»، «فرصت‌ها و چالش‌های کرونا در یک‌سال گذشته برای من» و «آرزوی من در مورد آینده خانواده‌ام، شهرم، کشورم» ارایه کند و در صورت تصویب، به فرآیند تولید وارد شود.
هم‌چنین در بخش «فیلم» نیز صاحبان آثار می‌توانند با موضوع‌های مطرح شده در قالب داستانی، مستند یا پویانمایی اثر خود را که با دوربین معمولی یا تلفن همراه، تصویربرداری شده است تا ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
بر همین اساس علاقه‌مندان به شرکت در پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور باید برای ثبت‌نام به سایت yfo.icff.ir مراجعه و فرم ثبت‌نام را تکمیل کنند و در صورتی که امکان ارسال اینترنتی ندارند اثر را روی لوح فشرده (DVD) همراه با نام و نام خانوادگی و نام اثر خود به نشانی تهران، خیابان سی تیر، کوچه شهید کامران صالح، پلاک ۱۴، ساختمان شماره ۲ بنیاد سینمایی فارابی، طبقه اول، دفتر المپیاد، کد پستی ۱۱۳۵۶۱۶۹۱۱ ارسال و در صورت نیاز به آگاهی بیشتر با شماره‌های ۶۶۷۱۲۸۹۲-۰۲۱ و ۰۲۱-۶۶۷۰۳۴۹۵ تماس بگیرند.

فراخوان «پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =