فراخوان نخستین مهرواره‌ی پویانمایی «رویاهای متحرک» در خوزستان منتشر شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، فراخوان نخستین مهرواره پویانمایی «رویاهای متحرک» را با شعار «از کودکان زندگی بیاموزیم» منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، نخستین مهرواره پویانمایی «رویاهای متحرک» در سطح استان خوزستان به همت مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزار خواهد شد.

 این رویداد هنری در دو بخش پویانمایی و استوری برد برگزار می‌شود و کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون خوزستان در رده‌ی سنیِ  بالای ۱۲ سال (نونگاه) و بالای ۱۵ سال (نوجوان) می‌توانند آثار خود را با موضوعات ( مهربانی، خوشحالی، زندگی شیرین و موضوع آزاد) به این مهرواره ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان، آثار ویدیویی باید با فرمت mp4 و آثار تصویری با فرمت jpg، با درج شناسنامه (نام و نام خانوادگی، شماره تماس، نشانی محل سکونت، عنوان اثر، محل و تاریخ ساخت به طور کامل) در سایت khz.kpf.ir بارگذاری شده یا به آدرس دبیرخانه واقع در اهواز، پیچ استادیوم، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، آفرینش‌های هنری ارسال شوند.

آخرین ‌مهلت پذیرش آثار جهت شرکت در این مهرواره یک شهریورماه ۱۴۰۰ اعلام شده است و آثاری که پس از مهلت مقرر ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ی ۰۶۱۳۳۳۳۶۴۷۱ تماس حاصل فرمایند.

بنا بر اعلام دبیرخانه نخستین مهرواره پویانمایی «رویاهای متحرک» آثار منتخب این رویداد هنری در مهرماه ۱۴۰۰، هم‌زمان با هفته‌ی ملی کودک معرفی شده و  در هر بخش به 3 نفر از برگزیدگان بسته فرهنگی تولیدات کانون به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =