توسعه برنامه‌های آموزش محور با موضوع ترافیک برای کودکان و نوجوانان در تبریز

در دیدار مدیرکل کانون استان و مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری تبریز بر توسعه برنامه‌های آموزش محور در موضوع ترافیک برای کودکان و نوجوانان تا کید شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این دیدار علی بینش با اشاره به همکاری‌های مستمر کانون و سازمان ترافیک شهرداری تاکید کرد: این همکاری چندین ساله زمینه مناسبی برای توسعه برنامه‌های مشترک است. وی با اشاره به استقبال خانواده‌ها از امکانات شهرک ترافیک در محوطه مجتمع کانون تبریز راه اندازی شده تصریح کرد: برنامه‌های آموزشی سازمان ترافیک شهرداری تبریز در این شهرک برای کودکان از جذابیت‌های خاصی برخوردار بوده و مربیان کانون نیز و همکاری خوبی در این زمینه داشته‌اند.
آدی‌بیگ مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری تبریز نیز با اشاره به اهمیت کار فرهنگی برای کودکان و نوجوانان، توسعه فعالیت‌های آموزشی در موضوع ترافیک را یک سرمایه‌گذاری ارزشمند برای تربیت شهروندان فرهنگ‌پذیر در آینده عنوان کرد.
وی با قدردانی از همکاری‌های مستمر کانون با سازمان ترافیک شهرداری تبریز اظهار امیدواری کرد زمینه توسعه این فعالیت‌ها و برنامه‌ها بیش از پیش فراهم شود.
مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری تبریز با اشاره به اجرای طرح "زنگ ترافیک و هنر" که با مشارکت کانون استان برگزار می‌شود تاکید کرد: با اجرای این طرح امکان مشارکت کودکان و نوجوانان خلاق و هنرمند در موضوع فرهنگ ترافیک مهیا می‌شود و خوشبختانه تاکنون شاهد تولید آثار ارزشمندی توسط اعضای فعال و خلاق و مراکز کانون تبریز بوده‌ایم.


بازدید از شهرک ترافیک در محوطه مجتمع کانون تبریز و نیز نحوه اجرا طرح "زنگ ترافیک و هنر" از دیگر برنامه‌هایی بود که در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌های کانون و سازمان ترافیک شهرداری تبریز صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =