فراخوان پنجمین سوگواره‌ی قصه‌گویی «مرثیه‌ای برای خورشید» در خوزستان منتشر شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، فراخوان پنجمین سوگواره‌ی قصه‌گویی، «مرثیه‌ای برای خورشید»، را به مناسبت ایام ماه محرم و صفر منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، این رویداد فرهنگی در محورهای موضوعی «کودکان و کربلا، قصه‌های اربعین، عاشورا و قیام امام حسین و یاران با وفایش»، ویژه‌ی رده‌ی سنیِ نونگاه (بالای ۱۲ سال)، نوجوان (بالای ۱۵ سال)، اعضای ارشد (۱۹ تا ۲۲ سال) و همچنین مربیان فرهنگی، هنری و ادبی کانون، برگزار می‌شود.

بر اساس این فراخوان متقاضیان واجد شرایط می‌توانند قصه‌های خود را با یکی از شیوه‌های قصه‌گویی کلاسیک، مدرن و نوآورانه، سنتی و آیینی، نقالی، پرده‌خوانی و شمایل‌گردانی به‌صورت تک نفره در قالب یک فیلم و بر مبنای محورهای موضوعی اعلام شده این مهرواره، با کیفیت مناسب و با درج شناسنامه (نام قصه‌گو، نام قصه، گروه سنی مخاطب، شماره تماس، نشانی محل سکونت) در سایت khz.kpf.ir، بارگذاری کنند. هر شرکت کننده مجاز به ارسال یک فیلم قصه‌گویی ۸ الی ۱۵ دقیقه‌ای خواهد بود که مخاطبان آن کودکان و نوجوانان باشند.

آخرین‌ مهلت پذیرش آثار جهت شرکت در این مهرواره، ۵ مهرماه ۱۴۰۰، مصادف با اربعین حسینی اعلام شده است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ی ۰۶۱۳۳۳۳۷۶۳۴ تماس حاصل فرمایند.

بنا بر اعلام دبیرخانه پنجمین سوگواره قصه‌گویی «مرثیه‌ای برای خورشید»، آثار منتخب این رویداد فرهنگی در آبان ۱۴۰۰، مصادف با هفته‌ی وحدت، معرفی شده و از برگزیدگان این مهرواره در بخش‌های دختران و پسران و مربیان تجلیل خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =