کد خبر: 306895
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷
آغاز بارش «ابرهای پنبه‌ای» در کانون پرورش فکری

مجموعه‌ی شعرهای کودکانه‌ی مرضیه تاجری در کتاب «ابرهای پنبه‌ای» به تازگی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان منتشر و روانه‌ی بازار کتاب شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ابرهای پنبه‌ای شامل ۱۰ شعر از مرضیه تاجری است که برای گروه سنی بالای ۹سال سروده شده و با تصویرگری تهمینه خواجوی در ۲۴صفحه‌ی تمام‌رنگی به چاپ رسیده است.
شعرهای این مجموعه با نام‌هایی چون هشت‌پا، آقاپلیس، نیایش، مورچه‌خانم، مغازه‌ی بابا، همسایه‌ی ما، سفر، ابرهای پنبه‌ای، خانه‌ی ما و تالاب، با زبان و کلماتی ساده در حال‌وهوایی سروده شده‌اند که می‌توانند معرف اتفاقات روزمره و محل زندگی یک کودک باشند، از محیط‌های شهری و محلی تا فضای سبز و جاده‌های اطراف.
شاعر در شعر  «آقاپلیس» می‌سراید: دنبال ماشین عروس / رفتیم با ماشین‌مان / بابای من سبقت گرفت / با سرعت از دایی‌جان / وقتی که دید آقاپلیس / آمد جلو اخطار داد / اول مدارک را گرفت / بعدش به او هشدار داد...
صفحه‌آرایی این کتاب را که در ۲۵۰۰ نسخه با نظارت هنری مانلی منوچهری و مدیریت هنری سمیرا فرجی عرضه شده، محمدعلی عدیلی بر عهده داشته است.
ابرهای پنبه‌ای با قیمت ١۴هزار تومان در تمامی فروشگاه‌های سراسری کانون و نیز سایت فروش محصولات در آدرس www.shop.kpf.ir  در دسترس علاقه‌مندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =