کد خبر: 306900
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
بازدید 196
معرفی برگزیدگان مسابقه‌ی ادبی «از زبان عکس‌ها» در کانون سمنان

برگزیدگان مسابقه‌ی ادبی «از زبان عکس‌ها» از سوی بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نسرین قربانی کارشناس مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از پایان داوری آثار و اعلام اسامی برگزیدگان نهایی نخستین مسابقه‌ی ادبی مکاتبه‌ای «از زبان عکس‌ها»، خبر داد و گفت: این مسابقه ویژه گروه‌های سنی نونهال، نونگاه و نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت بدون مربی ادبی، مراکز فرهنگی‌هنری پستی و سیار شهری و روستایی و اعضای مکاتبه‌ای کانون استان در دو مرحله‌ی ارسال عکس و دریافت آثار و داوری آن برگزار شد.

قربانی، هدف از اجرای این مسابقه را کشف و پرورش استعدادهای اعضای مکاتبه‌ای، افزایش سطح خلاقیت اعضا و کشف ایده برای نوشتن، شناساندن مسیرهای شناخت سوژه، عنوان و اظهار کرد: با توجه به گروه سنی هر عضو، یک قطعه عکس در نظر گرفته شد تا مخاطب با نگاهی متفاوت و با استفاده از قدرت تخیل خود به خلق اثر در قالب نوشته‌ای ادبی بپردازد.

وی در ادامه افزود: از مجموع ۵۶ اثر ارسالی به مرکز آفرینش‌های ادبی کانون استان، آثار نرگس صادقی، نیلوفر بدیع‌نیا و مینا قاسمی اعضای مرکز فرهنگی‌هنری کانون بیارجمند، نگار نوروزی، نیما اصغریان و ملیکا فتحی اعضای مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی، ساناز عامریان، سوگند امین‌پور، ارمیا حسینی و پرهام گلپایگانی اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون شاهرود، برگزیده شناخته شد.

قربانی در پایان سخنانش، ارتباط خوب عکس با متن نوشته‌شده، خلاقیت در نوشتن و درست‌نویسی را برخی از ملاک‌ها و معیارهای ارزیابی این مسابقه، عنوان و تصریح کرد: از مابقی مراکز فرهنگی‌هنری استان، اثری ارسال نشد تا در چرخه‌ی داوری قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =