کانون گیلان عنوان دستگاه برگزیده جشنواره شهید رجائی را ازآنِ خودکرد

عنوان برگزیده دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی، آموزشی و علمی جشنواره استانی شهیدرجائی در سال ۱۳۹۹ به اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان تعلق‌گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این جشنواره به‌ مناسبت چهلمین سال‌گرد شهدای والامقام دولت و با هدف طرح‌ریزی یک حرکت تازه برای تقویت حرکت ‌روبه رشد نظام‌اداری کشور و در سایه قدردانی از دستگاه‌های برتر استان صورت‌گرفت.

برهمین‌اساس، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با توجه به ارتقای شاخص‌های عمومی و اختصاصی نسبت به سال گذشته و حرکت‌های اثربخش، بهره‌گیری از شیوه‌های نوین مدیریتی و پیش‌برد برنامه‌ها در حرکتی مستمر و فرآیندمحور، به‌عنوان دستگاه برگزیده سال ۱۳۹۹در حوزه فرهنگی، آموزشی و علمی معرفی‌شد.

آیین تجلیل از دستگاه‌های برگزیده نیز روز  ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ و  با حضور ارسلان زارع، استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استانی در سالن‌الغدیر استانداری گیلان برگزارشد و لوح سپاس و تندیس این جشنواره که با شعار «افزایش اعتماد عمومی با ارتقای فرهنگ پاسخ‌گویی، سلامت اداری و توسعه دولت‌الکترونیک» صورت‌گرفت، به سیدجلیل‌ میرعظیمی، سرپرست اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان اهداشد.

شایان ذکر است، جشنواره شهید رجایی به‌منظور شناسایی تلاش‌گران عرصه خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی، ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف از طریق نظارت، ارزیابی و  تقدیر و تشویق آنها درسراسر کشور برگزارمی‌شود و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در سال ۱۳۹۷ نیز این عنوان را به‌خود اختصاص‌داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =