کد خبر: 307274
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
بازدید 128
مراکز فرهنگی‌هنری شهر کرمان به آسمان‌نمای دیجیتال تجهیز شدند

مراکز فرهنگی‌هنری کانون ریگان و کرمان از محل اعتبارات کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی استانداری تجهیز شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، با پیگیری اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از سوی استانداری برای تجهیز مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ریگان و مراکز فرهنگی‌هنری شهر کرمان تخصیص داده شد.

بنابر این خبر، یک آسمان‌نمای دیجیتال به مبلغ یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال از اعتبار تخصیص داده شده برای مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار شهر کرمان خریداری شده است. 

این در حالی است که، برگزاری ویژه‌برنامه‌ها و اردوهای جهادی برای کودکان و نوجوانان مناطق حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار شهر کرمان و استفاده در کارگاه‌های تخصصی نجوم مراکز شش‌گانه شهر کرمان از کاربردهای این آسمان‌نمای دیجیتال خواهد بود.

همچنین، برای ایجاد محیطی بهتر برای اعضای کانون ریگان، مابقی این اعتبار برای خرید یک دستگاه کولر گازی و تجهیزات کتابخانه‌ای این مرکز فرهنگی‌هنری هزینه شده است.

این بودجه از اعتبارات سال ۹۹ و مربوط به کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی استانداری تامین شده و در سال ۱۴۰۰ به اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان پرداخت شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =