تمدید فراخوان ادبی «آواز ققنوس» تا ۲۶ شهریور

فراخوان ادبی «آواز ققنوس» به دلیل استقبال مخاطبان، از سوی معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این فراخوان به مناسبت ۱۸ تیر روز ملی ادبیات کودک و نوجوان با موضوع «بازآفرینی داستان‌ها و منظومه‌های کهن ادبی» و با هدف آشنایی بیشتر مخاطبان با گنجینه‌ی ادبیات کهن فارسی و پرورش توان نوشتاری و تولید آثار داستانی ارزشمند و خلاقانه منتشر شده بود.
بر اساس فراخوان «آواز ققنوس» دو گروه مخاطبان «کانونی» شامل مربیان و کارشناسان ادبی، هنری و فرهنگی علاقه‌مند و اهل قلم شاغل در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و «آزاد» تمامی علاقه‌مندان بزرگسال (گروه سنی ۱۸+ سال) می‌توانند شرکت کنند.
قالب آثار باید داستان کوتاه با (حداکثر ۳۰۰۰ کلمه) و منابع مورد استفاده متون کهن ادبیات فارسی (نظم ونثر) و افسانه‌های مکتوب باشد.
هم‌چنین در بخش ویژه مسابقه «آواز ققنوس»، علاقه‌مندان می‌توانند به بازآفرینی حکایت‌ها و متون کهن در قالب داستان طنز بپردازند.
پیش از این مهلت ارسال آثار تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ اعلام شده بود که اکنون به منظور ایجاد فرصت برای حضور تعداد بیشتری از علاقه‌مندان، به مدت شش روز تمدید شد.
شرکت‌کنندگان باید فایل آثار خود را به صورت حروفچینی‌شده با قلم BNazanin۱۴ به همراه فرم تکمیل شده‌ی مشخصات به پست الکترونیکی Mehrvareh.adabi@kpf.ir ارسال کنند.
دبیرخانه مهرواره «آواز ققنوس» در تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری مستقر است و علاقه‌مندان در صورت نیاز به آگاهی بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱۸۸۹۷۱۲۸۸-۰۲۱۸۸۹۷۱۲۸۹- ۰۲۱۸۸۹۵۴۸۶۶ (داخلی ۱۲۰) تماس بگیرند.

فراخوان ادبی «آواز ققنوس»

فرم شرکت در فراخوان ادبی «آواز ققنوس»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =