کانون پرورش فکری استان سمنان، دستگاه برتر شناخته شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان بر اساس شاخص‌های تعیین‌شده عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی، دستگاه برتر در گروه «آموزشی، پژوهشی و فرهنگی» شناخته شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، اولین جلسه‌ی شورای راهبری توسعه مدیریت استان در سال ۱۴۰۰ و آئین معرفی و تجلیل از برگزیدگان عرصه‌ی خدمت‌رسانی جشنواره شهید رجایی با معرفی دستگاهای اجرایی برتر، پیش از ظهر شنبه ۲۰ شهریور در سالن یادگار امام(ره) استانداری سمنان در قالب ویدئوکنفرانس، برگزار شد.

نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان اظهار داشت: در این آیین، حبیب‌اله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هم‌زمان با اعلام نام اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان به‌عنوان دستگاه برتر، گفت: خوشبختانه یک اتفاق مهم را در جشنواره امسال شاهد بودیم و دستگاه‌های پایه‌ای در هر بخش تخصصی هم‌چون کانون پرورش فکری، دارای رتبه و برتری شدند که نویدبخش حرکت درست استان است.

خدابخشی در ادامه افزود: بر اساس عملکرد مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی، اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، عنوان دستگاه برتر را در گروه «آموزشی، پژوهشی و فرهنگی» به خود اختصاص داد.

وی ضمن ابراز خرسندی و تبریک به مجموعه‌ی کانون پرورش فکری استان سمنان اظهار داشت: این مؤفقیت، با توجه به وجود تمام مشکلات و محدودیت‌های منابع مالی و از همه مهم‌تر همه‌گیری بیماری کرونا، حاصل هدایت خوب بخش ارزیابی عملکرد دستگاه و تلاش جمعی هم‌کاران در یک فضای هم‌دلی با لطف خداوند متعال بوده است.

خدابخشی در ادامه افزود: جشنواره شهید رجایی که نتایج آن در سال‌روز شهادت شهدای گرانقدر رجایی و باهنر و به مناسبت هفته‌ی دولت اعلام می‌شود با شعار «افزایش اعتماد عمومی با ارتقای فرهنگ سازمانی، شفافیت، سلامت اداری و توسعه دولت الکترونیک» هرساله از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان برگزار و از دستگاه‌های برتر با اهدای لوح و تندیس جشنواره، تجلیل می‌شود.

گفتنی است، ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان بر اساس شاخص‌های تعیین‌شده عمومی و اختصاصی، در حالی در سمنان انجام گرفت که از آبان سال ۱۳۹۹ ابلاغ و آغاز شد و تا پایان مرداد سال جاری ادامه داشت و ۷۳۴ شاخص اختصاصی در ۵۳ دستگاه اجرایی استان، مورد سنجش قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =