ساختمان جدید کانون زبان ایران در زاهدان تجهیز و افتتاح می‌شود

هم‌زمان با آغاز ثبت‌نام ترم پاییز کانون زبان ایران در زاهدان و به منظور برخورداری تعداد بیشتری از کودکان نوجوانان و بزرگسالان از آموزش زبان‌های خارجی ساختمان جدید شعبه زاهدان در خیابان شهید برفی تجهیز و راه اندازی می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ساختمان جدید کانون زبان در زاهدان تجهیز و افتتاح می‌شود.
در این رویداد، که هم‌زمان با آغاز ثبت‌نام ترم پاییز کانون زبان ایران در زاهدان خواهد بود، برخورداری تعداد بیشتری از کودکان، نوجوانان و بزرگسالان از آموزش  زبان‌های خارجی پیش‌بینی شده است.
مدیرکانون زبان ایران در این مورد گفت: یادگیری زبان‌های خارجی، از جمله راه‌هایی است که می‌تواند ارتباط ما را با دنیا هموارتر کند و نسل نوخواه امروز را برای رسیدن به اهداف و آرزوهای‌شان یاری کند.
معصومه هادی افزود: کانون زبان ایران، معتبرترین و با سابقه‌ترین موسسه‌ی آموزش زبان‌های خارجی است که قدمت ۹۵ ساله دارد و تا کنون دستاوردها و افتخارات بسیاری  داشته، به گونه‌ای که نام این موسسه در یونسکو نیز به ثبت رسیده است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در پایان عنوان کرد: این موسسه تنها موسسه‌ی دولتی آموزش زبان‌های خارجی در ایران است که در مقایسه با سایر موسسات از کیفیت و ویژگی‌های ممتازی در زمینه‌ی استفاده از منابع معتبر آموزشی، مدرسان آموزش‌دیده و مسلط و زیرساخت‌های مناسب آموزش حضوری و مجازی برخوردار است.
گفتنی است ساختمان جدید شعبه زاهدان در خیابان شهید برفی تجهیز و راه اندازی می‌شود و برای شروع کلاس‌های ترم مهر قابل بهره‌برداری خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =