محسن حیدری بسیجی و امدادگر فرهنگی کانون در خاک آرمید

پیکر محسن حیدری جهادگر و فعال فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خانه ابدیش به خاک سپرده شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نیروی بسیج کانون که روز ۲۶ شهریور بر اثر سکته قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد، سال‌ها به‌عنوان یکی از جهادگران عرصه امداد فرهنگی و در قالب گروه‌های جهادی پیک امید کانون به مناطق محروم و آسیب‌دیده از بلایای طبیعی در کشور سفر می‌کرد و خاطره مهربانی‌های او با کودکان و نوجوانان این مناطق در ذهن همکاران کانون و مردم آن مناطق به یادگار مانده است.


حیدری متولد اسفند ۱۳۵۱ در شهرری بود و از سال ۱۳۸۵ در بخش حفاظت فیزیکی و حراست کانون مشغول به کار شد و به تازگی به سرپرستی حراست کانون استان قم منصوب شده بود.
او به عنوان یکی از اعضای فعال بسیج کانون در این سال‌ها به فعالیت‌های جهادی می‌پرداخت و از جمله در سیل‌های گلستان، خوزستان و لرستان، همچنین در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان در قالب پیک امید در کنار مربیان و امدادرسانان فرهنگی کانون به این مناطق خدمت‌رسانی کرد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نهایت تاسف و تاثر، فقدان این همکار بسیجی را به همه همکاران و بازماندگان ارجمند محسن حیدری تسلیت می‌گوید و برای آن عزیز سفرکرده بالاترین جایگاه را در پیشگاه خداوند متعال آرزو می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =