کد خبر: 307530
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
بازدید 335
راه‌یابی ١٢ اثر بوشهر در رقابت مرحله‌ی دوم پادکست جشنواره‌ی قصه‌گویی کانون

آثار پادکست اعضا و مربیان انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهربه مرحله‌ی دوم ارزیابی راه یافت.

به گزارش اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ، محمد گودرزی‌دهریزی دبیر این رویداد با بیان این‌که ۱۷۰۰ اثر رسیده از سوی یک گروه ۵ نفره پایش شده، تاکید کرد که این آثار در مرحله‌ی دوم از سوی یک گروه ۳ نفره از داوران مجرب پایش و برترین‌ها معرفی خواهد شد.

که در این مرحله ۱۲ اثر از بوشهری‌ها به مرحله دوم ارزیابی بیست‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون راه یافت.ند

وی اظهار امیدواری کرد که با تلاش همکاران و داوران جشنواره، طی ۱۰ روز قبل از اختتامیه و مرحله‌ی‌ِ کشوری، برگزیدگان قصه‌های صوتی مشخص و در اختتامیه‌ی جشنواره بیست و سوم معرفی شوند.

به گفته‌ی این مدرس قصه‌گویی، حداکثر تا ماه آبان، آثار راه‌یافته به مرحله‌ی نهایی انتخاب و معرفی خواهد شد.

بر اساس همین گزارش، فرح راوردشیری با اثر «دولوین و خان بابا»، آرش ملکی وند«نبرد رستم و اسفندیار»، متین سرملی «مو کرزنگرو»، فاطمه بصیرت«پنیرک»، هانیه بردستانی «خانواده من»، آریا رضازاده«گربه دم بریده»، زهره بردستانی«بادی که خوابش می آمد»، فاطمه مختاری«سه ماهی کوچولو»، فاطمه ارشادی«آخرین سیب» «قصه پنیرک»، پریا اسماعیلی«شنل قرمزی»، سیده نگار بهرسی« آخرین زنگی زمانه» به مرحله‌ی دوم ارزیابی رقابت این بخش از جشنواره، راه پیدا کردند.

مرحله‌ی پایانی بیست‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =