درخشش نوجوان کرمانی در پنجمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران

اثر زینب مزارعی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در «پنجمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران» پذیرفته شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، زینب مزارعی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ رفسنجان استان کرمان با اثر «دیو دیگ به سر» در «پنجمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران» پذیرفته شده است.

فیلم‌انیمیشن «دیو دیگ به سر» برداشت آزادی از کتاب «دیو دیگ به سر» از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با موضوع کرونا است. این فیلم‌انیمیشن ۵ دقیقه‌ای با تکنیک «کات‌اوت» عروسکی به نویسندگی و کارگردانی زینب مزارعی و فیلمبرداری رقیه آبخو اعضای مرکز فرهنگی‌هنری کانون شماره ۲ رفسنجان ساخته شده است.

بنابر اعلام ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، اسامی ۲۶ ایده پذیرفته شده در بخش «ایده» و ۲۲ اثر پذیرفته شده در بخش «فیلم» برای شرکت در مرحله نهایی «پنجمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران» منتشر گردید و آیین اختتامیه آن توسط بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، ۱۶ تا ۲۱ مهر۱۴۰۰ هم‌زمان با سی وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =