قول مساعد مسئولان برای تکمیل ساختمان درحال احداث کانون خمام

مسئولان طی بازدید از ساختمان درحال احداث کانون پرورش فکری شهرستان خمام، بر ضرورت تکمیل این طرح فرهنگی تا پایان سال ۱۴۰۰ تاکیدکردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون گیلان، جبارکوچکی نژاد، و علی‌آقازاده، نمایندگان مردم شهرستان‌های رشت و خمام درمجلس شورای اسلامی، عبدالوحید احمدی فرماندار خمام و جمعی از دست‌اندرکاران تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان،  بر اهمیت  این مجموعه‌ی فرهنگی و ضرورت تکمیل آن تا پایان سال ۱۴۰۰ تاکیدکردند.

این بازدید که صبح امروز با همراهی سیدجلیل میرعظیمی، سرپرست کانون گیلان، سید مجیدمحمدنژاد، مدیرکانون زبان استان و در ادامه رایزنی‌های صورت‌گرفته برای تکمیل و آغاز به‌کار مرکز فرهنگی هنری کانون خمام‌ انجام‌گرفت، با تشریح اقدامات ۱۲ ساله در مسیر راه‌اندازی این طرح فرهنگی آغازشد.

میرعظیمی در این بازدید اشاره‌ای به پیشرفت مناسب این طرح‌ داشت و عدم تخصیص اعتبار لازم و افزایش هزینه‌های ساخت و راه‌اندازی را از دلایل تکمیل‌نشدن این پروژه از سوی اداره‌کل راه ‌و شهرسازی استان گیلان دانست.

او درعین‌حال از حمایت‌های تصمیم‌گیران کشوری و استانی از افتتاح  این طرح فرهنگی قدردانی و همراهی مسئولان در این بازدید را امیدوارکننده ارزیابی‌کرد.

برپایه این گزارش، نمایندگان شهرستان خمام درمجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان نیز از اهمیت تخصیص اعتبار لازم برای به‌ثمرنشستن این طرح سخن‌گفتند و راه‌اندازی این پروژه فرهنگی را گامی مهم در مسیر رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان عنوان‌کردند.

تاکید مسئولان بر لزوم همکاری تمامی دست‌اندرکاران و قول‌مساعد پیمان‌کار این طرح، برای تامین ۲۵ درصد منابع مالی تا اختصاص بودجه لازم برای تکمیل این پروژه از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان، پایان‌بخش این بازدید میدانی بود و حاضران ابرازامیدواری‌کردند تا با مشارکت تمامی تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان استان، امکان راه‌اندازی این مرکز فرهنگی هنری تا پایان سال جاری فراهم‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =