بازدید نماینده مجلس یازدهم از کانون دامغان

نماینده مردم دامغان در مجلس یازدهم شورای اسلامی از مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، در آستانه‌ی هفته‌ی ملی کودک، علی‌اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس یازدهم شورای اسلامی از مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بازدید و با فاطمه‌سادات امیرفخریان مسئول این مرکز، دیدار و گفت‌وگو کرد.

علیزاده ضمن قدردانی از مربیان دلسوز و توانمند کانون دامغان، در بازدید میدانی از فضای این‌مجموعه‌ی فرهنگی و هنری در زمینه‌ی تأمین اعتبار در بخش‌های فرهنگی به‌ویژه طرح‌های خلاقانه‌ی مربیان و اعضا مرتبط با حوزه‌ی کتاب، تعمیر مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو کانون شهرستان دامغان پس از فعال‌شدن کارگاه‌های حضوری و اختصاص فضایی برای پارکینگ خودروی سیار روستایی، قول مساعدت و هم‌کاری داد.

نماینده مجلس یازدهم شورای اسلامی هم‌چنین پس از ارائه‌ی گزارش مسئول کانون دامغان از برنامه‌های اجرایی مرکز، آمادگی خود را از حضور در یکی از سلسله‌نشست‌های «مشق زندگی» ویژه کودکان و نوجوانان روستاهای اطراف شهرستان، اعلام کرد.

امیرفخریان طی این بازدید با اشاره به برگزاری کارگاه‌های حضوری و غیر حضوری کانون پرورش فکری با توجه به شرایط فعلی جامعه در ایام کرونا درخصوص استانداردهای کتاب، تأثیر فعالیت‌ها در خلاقیت فکری و آینده اجتماعی مخاطبان کودک و نوجوان، اختیاری بودن فعالیت‌های کانون، مشکلات مراکز فرهنگی ثابت و سیار روستایی دامغان، اجرای فعالیت‌های فرهنگی در مناطق کم‌برخوردار و محروم روستایی و...، مطالبی بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =