تجلیل از ایثارگران کانون سمنان

همایش تجلیل از ایثارگران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، در آخرین‌روز از هفته‌ی دفاع مقدس، همایش تجلیل از کارکنان رزمنده و ایثارگر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون و اعضای کارگروه فرهنگیان و دانش‌آموزان سمنان، پیش از ظهر چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ در محل مرکز فرهنگی و پارک‌موزه‌ی دفاع مقدس استان، برگزار و از محمدباقر قاسم، علی‌اکبر مجیدی، احمد جعفری و محمد مسلمی ایثارگران منتسب به کانون، تجلیل شد.

خدابخشی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهیدان انقلاب اسلامی به‌ویژه دلاورمردان هشت‌سال دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس، آغاز قطعه‌ای سراسر افتخار و غرورآفرین از تاریخ پر حماسه‌ی ملت شریف ایران است که بر پایه اهداف والای اسلامی و انسانی، پایه‌گذاری شده‌است.

وی در ادامه‌ی سخنانش، سربلندی، امنیت و آسایش این مرزبوم را از خون پاک شهیدان، دانست و افزود: ایثار و پایمردی مردان و زنان معتقد با توکل به خدا و با وحدت کلمه و یکپارچگی تحت زعامت بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبری عظیم‌الشأن جهان اسلام و ولی فقیه زمان، موجب بیداری ملت‌ها و نهضت‌های آزادی‌بخش جهان شد.

خدابخشی با بیان این‌که به حضور جانبازان، ایثارگران و منتسبین به شهدا در مجموعه‌ی کانون پرورش فکری افتخار می‌کنیم، تأکید کرد: بی‌شک اگر صبوری و پایداری همسران و مادران و پدران و فرزندان این دیار نبود، این هدف بزرگ محقق نمی‌شد.

مدیرکل کانون استان سمنان در پایان تصریح کرد: از خداوند متعال، استواری و توفیق روزافزون این عزیزان را در پیمودن راه شهدا تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌اله‌العظمی خامنه‌ای«مدظله‌العالی» مسئلت داریم.

گفتنی است، هم‌زمان با این آیین از رمضانعلی محمدی، حسین نظارت، محمدحسین صرفی، محمد مقنی‌زاده، حسین حسنی و عبدالجواد کوشمغانی ایثارگران منتسب به کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در بسطام و شهرستان‌های شاهرود، دامغان و گرمسار با اعطای لوح سپاس و هدیه‌ای، تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =