مهرواره «معرفی کتاب‌های طنز» برای اعضا و مربیان کانون کرمان برگزار می‌شود

اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در هفته ملی کودک کتاب‌های طنز را به صورت تصویری معرفی می‌کنند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به مناسبت هفته ملی کودک فراخوان مهرواره «معرفی کتاب‌های طنز» را برای اعضای نونگاه(۱۲+)، نوجوان(۱۵+) و مربیان کانون استان منتشر کرده است.

بنابر این خبر، شرکت‌کنندگان باید از ۱۰ تا ۱۶ مهر ۱۴۰۰ فیلم‌های کوتاه موبایلی یا کلیپ‌های تصویری ۲ تا ۴ دقیقه‌ای برای معرفی کتاب‌های طنز و برای پخش در فضای مجازی تهیه و به ایمیل farhangi.kerman@kpf.ir   ارسال کنند.  

این در حالی است که، کتاب‌های انتخابی برای معرفی باید معیارهای لازم تربیتی و اخلاقی را جهت معرفی و استفاده برای گروه سنی کوچکتر از ۱۵ سال داشته باشند و همچنین ابتکار، نوآوری و خلاقیت از معیارهای اصلی انتخاب آثار برگزیده است.

 آثار رسیده به آفرینش‌های فرهنگی کانون کرمان در صفحه اینستاگرام این بخش منتشر می‌شود و به سه عضو برگزیده و سه مربی برگزیده لوح تقدیر و کارت هدیه ۲ میلیون ریالی پرداخت خواهد شد. همچنین به اثری که از سوی مخاطبان صفحه اینستاگرام آفرینش‌های فرهنگی بیشتر پسندیده شود، لوح تقدیر و کارت هدیه یک میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =