کد خبر: 308006
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
بازدید 125
برنامه‌های هفته ملی کودک استان بوشهر تشریح شد

برنامه‌های ویژه‌ی هفته ملی کودک در استان بوشهر تشریح گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر؛ برنامه های ویژه هفته ملی کودک تشریح گردید. رسولی در نشستی ویژه در خصوص گرامیداشت این هفته گفت: اگرچه وجود شرایط کرونایی  و لزوم فاصله گذاری ها شرایط ویژه ای را برای همه ما به وجود آورده است که ملزم به رعایت به منظور حفظ سلامتی کودکان و نوجوانان عزیزمان در استان هستیم ولی اهمیت موضوع تربیت و آموزش برای نسل نوپای انقلاب موضوعی است که نباید به دست فراموشی یا سهل انگاری سپرده شود .

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: اگر چه امر مهم آموزش و مسائل تربیتی در تمامی ایام سال مورد توجه کانون پرورش فکری ست لیکن خاصه در این هفته که از ۱۶ مهرماه تا ۲۲ مهرماه خواهد بود از هیچ کوششی برای کودکان این استان فروگذار نخواهیم کرد.

وی اشاره کرد: برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و آموزشی از مهم ترین سرفصل های برنامه‌های این یک هفته خواهد بود که تنوع ، نوآوری و لذت بخش بودن از خصیصه های مهم این برنامه ها خواهد بود.

مدیر کل کانون استان بوشهر ضمن تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر و با کیفیت تر  هفته ملی کودک گفت ضمن رعایت همه جانبه پروتکل ها و با توجه به رنگبندی شهرستان ها به تشخیص ستاد استانی کرونا ، ویژه‌برنامه‌های روز جهانی و هفته ملی کودک در سراسر استان بوشهر توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری سایر دستگاه‌های همراستای فرهنگی، به صورت سه حالت حضوری ، نیمه حضوری یا ترکیبی از حضوری و مجازی و کاملا مجازی برگزار خواهد شد و هریک از دستگاه‌های عضو کمیته بزرگداشت هفته ملی کودک طبق برنامه های پیشنهادی خود به اجرای ویژه برنامه‌های خاص کودکان در طول هفته ملی کودک خواهد پرداخت.

وی با اشاره به روز شمار هفته ملی کودک گفت:«کودک، صلح، بازی و نشاط»،«کودک، باورهای دینی و معنویت»، «کودک، خانواده، آموزش و مهارت‌های زندگی»، «کودک، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه»،«کودک، کتاب، هنر و ادبیات»، «کودک، هویت، میراث طبیعی و فرهنگی» و «کودک، رسانه و فناوری‌های نوین» اسامی است که با نگاه به اهمیت دوران کودکی برای روزهای مختلف هفته ملی کودک انتخاب شده است.

وی همچنین اشاره کرد در استان بوشهر نیز به همت کانون پرورش فکری و با همکاری ادارات و نهادهای فرهنگی ویژه‌برنامه‌های متنوعی هم راستا با  اهداف تعیین شده برای این رویداد مهم فرهنگی در نظر گرفته شده است و همگی می‌کوشیم با فراهم‌آوردن زمینه‌ مناسب مخصوصا در این روزها که کودکان بخاطر شرایط خاص جامعه بخاطر بیماری کمتر کودکان با گروه همسالان ارتباط دارند با ایجاد فضایی شاد، مفرح و با نشاط برای کودکان استان نوید بخش روزهای خوب باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =