کد خبر: 308008
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
بازدید 229
کمیته بزرگداشت هفته ملی کودک در استان بوشهر تشکیل جلسه داد

دومین نشست کمیته بزرگداشت هفته ملی کودک به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در خصوص نحوه‌ی اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌ها تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، دومین نشست کمیته بزرگداشت هفته ملی کودک به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر تشکیل شد.در این نشست هم اندیشی که با ادارات کل و سازمان های عضو کمیته کودک و نوجوان در خصوص بزرگداشت هفته‌ی ملی و روز جهانی کودک تشکیل شد، کلیه‌ی ویژه برنامه های شاخص ۱۶ الی ۲۲ مهرماه تشریح  و در خصوص چگونگی همکاری و اجرای آن گفتگو شد.

رسولی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در این نشست هم اندیشی ضمن پراهمیت شمردن این رویداد گفت : همه ما به نحوی در برابر کودکان که آینده میهن و سرزمین مان در دستان آنهاست مسئولیم و باید متعهدانه با همکاری و هم افزایی در راستای تحقق اهداف و آرمانهایی که برای آنها متصوریم گام برداریم.

وی افزود: با وحدت رویه، همگرایی و هم افزایی میتوان شایسته ترین و مطلوبترین برنامه ها را برای کودکان و درباره ی کودکان به مرحله عملیاتی در آورد و میتوان در این راستا لحظات ناب و لذتبخشی را همراه با آگاهی بخشی درخصوص حقوق کودکان برای آنها و اولیاءشان رقم زد.

سمیه رسولی درخصوص روزشمار هفته ملی کودک به ارائه توضیحات پرداخته و افزود: ۱۶ مهر؛ کودک، صلح، بازی و نشاط، ۱۷ مهر؛ کودک، باورهای دینی و معنویت، ۱۸ مهر؛ کودک، خانواده، آموزش و مهارت‌های زندگی، ۱۹ مهر؛ کودک، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه، ۲۰ مهر؛ کودک، کتاب، هنر و ادبیات، ۲۱ مهر؛ کودک، هویت، میراث طبیعی و فرهنگی و ۲۲ مهر؛ کودک، رسانه و فناوری‌های نوین، از عناوین نامگذاری شده این ایام میباشد که با همکاری نهادهای عضو کمیته بزرگداشت هفته ملی کودک فعالیت هایی پیش بینی شده که جهت استفاده کودکان  به اطلاع کلیه رسانه ها ، ادارات اجرایی استان و آموزش و پرورش خواهد رسید و به  اجرا در خواهد آمد.

در این جلسه برنامه های پیش بینی و هدف گذاری شده کانون پرورش فکری استان توسط کارشناسان این اداره کل بیان و ارائه داده شد ، همچنین نمایندگان ادارات عضو کمیته ی کودک و نوجوان ضمن اعلام برنامه های خود، اظهار داشتند که در بخشهای مختلف ویژه برنامه ها همکاری و تعامل داشته و از تمام ظرفیت سازمانی خود در جهت اجرای بهتر ویژه برنامه های هفته ملی کودک در استان بوشهر خواهند کوشید.

لازم به یادآوریست در این جلسه در خصوص نحوه اجرای فعالیت ها و برنامه ها صحبت شد و مقرر گردید؛ باتوجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا، کلیه برنامه به سه صورت مجازی  ، ترکیبی و حضوری برنامه ریزی و اجرا شود.

گفتنی است جلسه نشست هم‌اندیشی روز دوشنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۰ در مرکز فرهنگی هنری ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با حضور نمایندگان  ادارات کل آموزش و پرورش،  بهزیستی ، امور بانوان و خانواده استانداری ، کمیته امداد، سازمان تبلیغات اسلامی، موسسه فرهنگی ورزشی شهرداری بندر بوشهر و... برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =