پروانه‌های خوش‌خبر کانونی، زنگ منازل را برای کودکان به صدا درآوردند

مربیان مجتمع فرهنگی‌هنری آیت‌الله‌مدنی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، با حضور در کوچه‌های شهرک‌مدنی همدان، ضمن تبریک هفته ملی کودک، خانواده‌ها را با فعالیت‌های این مرکز آشنا کردند.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مربیان مجتمع فرهنگی‌هنری کانون استان همدان، با تهیه‌ی پروانه‌های رنگارنگ و در حرکتی زیبا و پسندیده، به در منازل خانواده‌های منطقه شهرک مدنی مراجعه و با اهداء پروانه‌های کاغذی به کودکان، علاوه بر تبریک هفته ملی کودک، مژده‌ی افتتاح و گشایش مجتمع فرهنگی‌هنری شهرک مدنی را به آنها دادند.
مربیان این مجتمع هم‌چنین به تشریح فعالیت‌ها و نحوه ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در کانون پرورش فکری پرداختند و گفتند: هدف از اجرای این برنامه آشنایی بیشتر خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان این منطقه با فعالیت‌های کانون پرورش فکری و نحوه ثبت‌نام در این کتابخانه است. 
گفتنی است مجتمع فرهنگی‌هنری شهید آیت‌الله مدنی، تنها مرکز فرهنگی در محدوده شهرک مدنی است که بیستم شهریورماه با هدف خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان این منطقه افتتاح شد.
لازم به ذکر است در روزهای شانزدهم و هفدهم مهرماه به مناسبت هفته ملی کودک عضویت در مراکز فرهنگی‌هنری کانون در سراسر کشور رایگان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =