کد خبر: 308169
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
بازدید 483
اعضای کانون کرمان فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم را داوری می‌کنند

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان، بافت و بردسیر ۱۸ فیلم جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان را داوری می‌کنند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، ۲۰ عضو کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان، هفت عضو کودک و نوجوان کانون پرورش فکری بافت و هفت عضو کانون پرورش فکری شماره یک بردسیر و  پنج عضو کانون شماره ۲ بردسیر به مدت ۵ روز ۱۸ فیلم سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان را به صورت حضوری تماشا و داوری می‌کنند.

سی و چهارمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در ۱۳ شهر از جمله رفسنجان، بافت و بردسیر از جمعه ۱۶ مهرماه به مدت ۵ روز آغاز شده است و در طول برگزاری جشنواره، ۱۸ فیلم در دو سانس به صورت روزانه اکران خواهد شد.

این در حالی است که، فرزندان کادر درمان میهمانان ویژه این رویداد هستند و تماشای فیلم‌ها برای کودکان و نوجوانان رایگان است.

همچنین، اکران فیلم‌های سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در سالن عمارت گلستان امین شهرستان رفسنجان، سالن سینما غدیر شهرستان بافت و سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بردسیر انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =