«شادپیمایی عروسک‌ها» در قم برگزار شد

جشن «شادپیمایی عروسک‌ها» همزمان با روز ملی کودک در بوستان علوی قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همزمان با آغاز ملی هفته کودک، جشن «شادپیمایی عروسک‌ها» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در بوستان علوی برگزار شد.

در این مراسم که با استقبال جمع کثیری از کودکان و نوجوانان قم همراه بود، برنامه‌های مفرحی با حضور عروسک‌های غول‌پیکر و هنرمندان نمایش عروسکی به اجرا درآمد.

همچنین در بخشی از این مراسم، حجت‌الاسلام احمد مهدی‌زاده از روحانیون فعال در حوزه کودک و نوجوان به اجرای کارهای خلاقانه و شاد پرداخت که مورد استقبال کودکان و خانواده‌ها قرار گرفت.

سید امیر طباطبایی دبیر هفته ملی کودک در استان قم در حاشیه این مراسم، ضمن تبریک روز جهانی کودک به کودکان و نوجوانان قمی، هدف از برگزاری جشن «شادپیمایی عروسک‌ها» را ایجاد نشاط و شادابی برای کودکان عنوان کرد و افزود: این مراسم بعد از گذشت هجده ماه از دوران شیوع کرونا که برای کودکان شرایط سختی را ایجاد کرد، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار شد.

وی افزود: «شادپیمایی عروسک‌ها» برای نخستین بار در استان قم برگزار شد و تلاش کردیم در این برنامه، هم کودکان پیاده روی‌ و شادی کنند و هم لحظات مفرحی را برای آنان بسازیم.

دبیر هفته ملی کودک در استان قم اضافه کرد: در این مراسم با حضور حجت‌الاسلام مهدی‌زاده که از مجریان توانمند رسانه ملی هستند و از شاگردان مرحوم حجت‌الاسلام راستگو به شمار می‌روند، برنامه‌های فرهنگی و هنری در حوزه تربیت کودک اجرا شد.

طباطبایی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، برنامه‌های متنوعی را در هفته ملی کودک برای کودکان و خانواده‌ها تدارک دیده است که ان‌شاءالله مورد رضایت مخاطبان عزیز قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال چشمگیر همشهریان عزیز، احتمال دارد که «شادپیمایی عروسک‌ها» در بوستان‌های هاشمی و شهید بنیادی نیز اجرا شود.

دبیر هفته ملی کودک در استان قم به مشارکت سپاه قم، ناجا، سازمان فرهنگی هنری شهرداری، صداوسیما، آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی استان قم در برگزاری مطلوب جشن «شادپیمایی عروسک‌ها» اشاره کرد و افزود: از نهادهایی که صادقانه کمک کردند تا بعد از سال ها بتوانیم هفته ملی کودک را در قم احیا کنیم، قدردانی می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =