تجلیل از پرستاران و مدافعان سلامت در بیمارستان کودکان تبریز:

همزمان با هفته ملی کودک با حضور مدیرکل و جمعی از مسئولان ستادی کانون آذربایجان شرقی از خدمات پرستاران و مدافعان سلامت در بیمارستان کودکان تبریز گردان شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این دیدار علی بینش مدیرکل کانون استان با قدردانی از تلاش‌ها و همت بی‌نظیر کادر درمانی بیمارستان کودکان در دوران شیوع کرونا هفته، ملی کودک را بهترین فرصت برای تقدیر از ایثارگری مدافعان سلامت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه کانون و بیمارستان کودکان تبریز در طول سال برنامه‌های مشترکی را با هدف ارتقاء نشاط و روحیه کودکان بستری در این بیمارستان برگزار می‌کند تصریح کرد: کودکان سرمایه‌های اجتماعی جامعه هستند که سلامت روحی و جسمی آنان را موجب ارتقاء این سرمایه بی بدیل دانست.

دکتر موسوی رئیس بیمارستان کودکان تبریز نیز در این نشست نشاط و شادابی را لازمه دوران‌کودکی عنوان کرد و بر تداوم و استمرار برنامه‌های کانون در این بیمارستان به جهت تخصصی بودن و تاثیر گذاری این فعالیت‌ها در ذهن و زبان کودکان تاکید کرد.

اهدای لوح تقدیر و شاخه گل یادبود هفته ملی کودک به رئیس و کارکنان و پرستاران بیمارستان کودکان از برنامه‌های این بازدید بود.

برنامه‌های هفته ملی کودک در روزهای ۱۶ الی ۲۲ مهر با هدف جلب توجه بزرگسالان به حقوق کودکان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =