کد خبر: 308298
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
بازدید 160
پیام تبریک استاندار قزوین به مناسبت هفته ملی کودک

استاندار قزوین در پیام تبریکی به مناسبت هفته ملی کودک، از کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین قدردانی کرد.

استاندار قزوین در پیام تبریکی به مناسبت هفته ملی کودک، از کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، «هدایت الله جمالی پور» استاندار قزوین در پیامی همراه با تبریک هفته ملی کودک از کارکنان کانون قدردانی کرد.

متن پیام استاندار قزوین؛

بنام خداوند جان و خرد

به خُردی آنچه به من یاد داد استادم

به غیر عشق برفت آنچه بود از یادم

اختصاص روز و هفته ای برای کودکان؛ این آیه های روشن الهی که در پاکی و صفا، یکرنگی و وفا اسوه و آموزگار همه ما هستند چه زیبا و دلنشین است. نشاط و مهربانی و تکاپو را باید از آنها آموخت، آنها که امانت های الهی در جامعه و صاحبان فردای این مرز و بومند و ساختن آینده ای زیبا، آباد و آزاد چیزی جز تربیت این غنچه های هستی نیست.

روز و هفته کودک فرصت مناسبی است تا درباره نقشی که نسبت به این عزیزان داریم بیندیشیم و استعدادهای بالقوه آنان را در سایه ارزش های مذهبی و انسانی برای تداوم انقلاب و پیشرفت ایران اسلامی شکوفا سازیم. لازمه این شکوفایی ساختن دنیایی است آمیخته از مهر و عدالت و عطوفت، دنیایی صلح آمیز و عاری از خشونت و اضطراب. به هوش باشیم که کودکان، پیش از آنکه دارایی و زینت زندگی باشند انسانهای بالقوه بزرگِ خداوند مهربان هستند که نگاه معصومانه آنها به دستان ما دوخته شده است تا ما چه اراده ای کنیم و چگونه همت بورزیم.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از خدمات همیشگی و زحمات مخلصانه تمامی پرسنل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کشور به ویژه در استان قزوین، روز جهانی و هفته ملی کودک را صمیمانه به همه‌ی کودکان امروز و آینده سازان فردا تبریک عرض نموده ،با آرزوی سلامتی و توفیق برای تلاشگران این حوزه، از درگاه پروردگار متعال روزهایی سرشار از موفقیت و سربلندی برای فرزندان این مرز و بوم را آرزومندم.

                        هدایت الله جمالی پور

                            استاندار قزوین

                            ۱۷ مهرماه ۱۴۰۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =