کد خبر: 308383
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۰
بازدید 334
عضو قدیمی کانون، مهمان مرکز جدید قهاوند

در سومین روز از هفته ملی کودک، مرکز فرهنگی‌هنری شهر قهاوند میزبان مریم زندی شاعر کودک و نوجوان کشورمان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مرکز فرهنگی‌هنری تازه تاسیس شهر قهاوند نشست تخصصی ادبی را با حضور مریم زندی شاعر کودک و جوان کشور و عضو قدیمی کانون ملایر برگزار کرد.
در ابتدای این نشست، مدیرکل کانون استان با تبریک روز و هفته ملی کودک به کودکان و نوجوانان حاضر در سالن، مراتب خرسندی خود را جهت اجرای این برنامه در مرکز تازه تاسیس قهاوند اعلام کرد.
ضرابی‌زاده ضمن بیان خاطرات نوجوانی خود، کانون را در موفقیت خود بسیار موثر دانست و گفت: خیلی از هنرمندان نام آشنا تربیت شده کتابخانه‌های کانون هستند.
وی ضمن خوشامدگویی به مریم زندی عنوان کرد: این شاعر کودک و نوجوان عضو سابق کانون پرورش فکری شهرستان ملایر بوده است که کودکی و نوجوانی‌اش را در کانون سپری کرد و تربیت‌شده کارگاه‌های ادبی است.
 ‏پس از صحبت‌های مدیرکل کانون،  انیمیشن «بارون میاد جرجر» برای حاضران به نمایش گذاشته شد.
در ادامه یکی از اعضای هنرمند کانون با قرائت شعری از این شاعر کودک، از وی خواست که برای بچه‌ها درباره شعر و شاعری صحبت کند. 
مریم زندی ضمن معرفی خود، خلاصه‌ای از چگونگی شاعر شدنش را برای اعضا بازگو کرد.
وی سپس با صبر و حوصله به سوال‌های کودکان و نوجوانان در موضوعات مختلف پاسخ گفت.
در پایان این نشست، بهناز ضرابی‌زاده با اهدای لوح سپاس از این شاعر خوب کشور که در جمع اعضای مرکز فرهنگی‌هنری قهاوند حاضر شد تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است بعد از اتمام نشست، کودکان و نوجوانان به همراه عروسک‌های سردیس، در شادپیمایی که در خیابان‌های شهر قهاوند برگزارشد، شرکت کردند و ضمن تبریک هفته ملی کودک، کودکان و نوجوانان را جهت حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر دعوت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =