کد خبر: 308391
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۵
بازدید 293
هفته‌ی ملی کودک در مراکز کانون سمنان

مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان در هفته‌ی ملی کودک با دعوت از دانش‌آموزان مدارس به اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور پرداختند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، در راستای شیوه‌نامه‌ی بازگشایی هوشمند مراکز، مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیارجمند، شهمیرزاد، سرخه، آرادان و گرمسار در هفته‌ی ملی کودک میزبان دانش‌آموزان مدارس بودند.

بر اساس این گزارش، حسن کریمی مسئول کانون بیارجمند از عضویت رایگان ۱۵ دانش‌آموز و شرکت ۳۰ عضو دختر و پسر مرکز در فعالیت‌های فرهنگی کتاب‌محور، خبر داد و گفت: در آغازین‌روز از هفته‌ی ملی کودک با اهدای شاخه گل و بادکنک‌های رنگی از دانش‌آموزان و اعضا استقبال شد.

مینا تبیانیان مسئول کانون شهمیرزاد عنوان کرد: ویژه‌برنامه‌ی «دین زیبای من» با همکاری رابطان معنوی و اعضای مسجد ولیعصر(عج)، اجرا و نشستی نیز با همکاری انجمن بانوان شهر به‌منظور آموزش و آشنابی بیش‌تر والدین اعضا با حساسیت‌های دوران کودکی، برگزار شد.

خدیجه حمزه مسئول کانون سرخه از بازدید نوآموزان پیش‌دبستانی نام‌آوران از مرکز فرهنگی‌هنری و اجرای فعالیت‌هایی مانند کتاب‌خوانی، بازی و سرگرمی، مسابقه، شعرخوانی و...با همکاری یوسف پیوندی مربی کتابخانه سیار روستایی کانون این شهرستان خبر داد.

بیتا نشان‌شاهجویی مسئول کانون آرادان اظهار داشت: با همکاری اسماعیل قندالی مربی کتابخانه سیار روستایی، ۲۰ دانش‌آموز پایه پنجم دبستان یاسر روستای علی‌آباد به‌همراه معلم و معاون مدرسه از این مرکز فرهنگی‌هنری، بازدید و در فعالیت‌های کتاب‌محور فرهنگی مانند قصه‌خوانی، شعرخوانی، معرفی کتاب، نمایش فیلم و... شرکت کردند.

مهدی هدایت‌فر مسئول کانون گرمسار نیز بیان داشت: اعضای تحت پوشش کمیته امداد امام‌خمینی(ره) شهرستان از این مرکز فرهنگی‌هنری، بازدید و ضمن آشنایی با کانون و فعالیت‌های تخصصی و عمومی آن در کارگاه‌های فرهنگی مربیان شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =