کد خبر: 308484
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
بازدید 206
شور و نشاط کودکان و نوجوانان گالیکشی در هفته ملی کودک

مرکز فرهنگی‌هنری کانون گالیکش در چهارمین روز از هفته ی ملی کودک میزبان جمع پرشوری از کودکان، نوجوانان و خانواده‌های علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی و هنری بود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، این ویژه‌برنامه با همکاری ادارات مختلف اعم از شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، و با حضور مدیرکل کانون استان، امام جمعه شهرستان و مسوولین شهرستانی برگزار شد.

مدیرکل کانون گلستان در این برنامه ضمن تبریک هفته ملی کودک، گفت: اگر بخواهیم آینده خوبی برای فرزندانمان رقم بخورد، باید والدین، آحاد جامعه و مسئولین، سهم  خود را در این مهم به خوبی ایفا کنند.

محبوبه رجب نسب افزود: در این راستا باید با برنامه‌ریزی مدون شامل کوتاه مدت،میان مدت و دراز مدت تلاش کنیم تا به جامعه مطلوب برسیم.

وی با اشاره به حضور دوباره کودکان در کانون و این برنامه بعد از دوران بیماری کرونا، اظهار داشت: کودکان سرمایه‌ها و آینده‌سازان کشورمان هستند، لذا لازم است درکنار متولیان امر، خودشان هم در ترسیم نقشه‌ی راه برای آینده‌ای مطلوب سهیم باشند و در تعالی مراتب انسانی به حداقل‌ها قانع نباشند و با کسب مهارت‌های های مثبت اجتماعی به‌ویژه در کانون و مطالبه‌ی نیازهای اساسی‌شان مشارکت کنند، چراکه کشور برای رشد و بالندگی به کسانی نیاز دارد که صاحب فکر و اندیشه‌اند.

در ادامه سید محمدی دلبری، امام جمعه گالیکش ضمن تبریک هفته ملی کودک، بیان داشت: پیامبر اکرم(ص) با کودکان مهربان بودند و هیچگاه اجازه نمی‌دادند با کودکی بد رفتاری شود.

وی خطاب به حاضرین در برنامه گفت: اگر کودک دارید باید مواقعی همانند کودک شوید یعنی سطح خود را پایین آورده و همانند کودکان رفتار نموده و با آن ها بازی نمایید.

امام جمعه گرگان با بیان این مطلب که پدر و مادرها بایستی توجه داشته باشند که شخصیت بچه‌ها در دوران کودکی ساخته می شود ادامه داد: خدمت به دیگران و کار نیک را به فرزندان خود از دوران کودکی یاد بدهید و آن ها را در همین دوران کودکی مسوولیت‌پذیر نمایید.

قصه گویی عضو نوجوان کانون گالیکش، کارگاه نقاشی با موضوع هفته ملی کودک و نیروی انتظامی، توصیه‌های بهداشتی کارشناس شبکه‌ی بهداشت و درمان و برپایی و بازدید از نمایشگاه دست‌ساخته‌های اعضا از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این روز بود.

در انتهای برنامه نیز بالن‌هایی که بر روی آن شعارهای هفته‌ی ملی کودک نوشته شده بود با دستان کودکان حاضر در برنامه به آسمان فرستاده شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =