فعالیت‌های کانون در رفسنجان معرفی می‌شود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان در حاشیه جشنواره بین‌المللی فیلم غرفه‌های فرهنگی برپا کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، نمایشگاهی در حاشیه برگزاری سی‌و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در شهر رفسنجان با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فرهنگسرای شهرداری شهر رفسنجان برای استفاده کودکان و نوجوانان و خانواده ها برپا شده است.

بنابر این خبر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان در غرفه‌های مخصوص خود به اجرای فعالیت‌ قصه‌گویی، آموزش مقدماتی انیمیشن(پویانمایی) و آموزش نقاشی(تکنیک چاپ) می‌پردازد.

همچنین معرفی فعالیت ادبی کانون پرورش فکری در غرفه کتاب خوانی همراه با معرفی کتاب و نمایش‌نامه‌خوانی با حضور مربیان متخصص صورت می‌گیرد.

این در حالی است که، مربیان این مرکز فرهنگی‌هنری برای مخاطبین جشنواره فیلم کودک و نوجوان تئاتر عروسکی اجرا می‌کنند و در رادیونمایشگاه هم فعالیت دارند. همچنین بچه‌ها می‌توانند با تن‌پوش‌هایی با تم شکرستان در این نمایشگاه عکاسی کنند و این هفته و جشنواره را خاطره‌ساز ثبت کنند.

سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان و نمایشگاه جانبی آن همزمان با هفته ملی کودک و از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در محل گلستان امین و بوستان جوان شهر رفسنجان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =