زنگ هفته ملی کودک در مدرسه «شهید هادی جعفری» نیشابور نواخته شد

زنگ آغازهفته ملی کودک با حضورمسئولین شهرستان و دانش آموزان «مدرسه شهید هادی جعفری» در حاشیه شهرنیشابور به صدا در آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان رضوی، همزمان با آغازهفته ملی کودک، با حضور دکتر علیرضا کلیدری، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش، مشاور امور زنان فرمانداری و اعضا کار گروه زنان و خانواده، همکاران مرکز شماره یک و کتابخانه پستی نیشابور جشنی با حضور ۱۲۰دانش آموز «مدرسه شهید هادی جعفری» برگزار شد.

زهره  اکبرآبادی مربی فرهنگی مرکز پستی نیشابور با بیان این خبرگفت: برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار "حال خوش کودک، رنگ خوش زندگی" از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه با همکاری کتابخانه پستی و مرکز شماره  یک نیشابور  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 وی افزود د راستای تحقق اهداف شعار این هفته، برنامه‌های گسترده، جذاب و متنوعی مانند : سرود، قصه گویی و  مسابقه تدارک دیده و درحال اجراست. اکبر آبادی اظهارکرد: دردومین روز ازهفته ملی کودک علیرضا سیدآبادی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به همراه کارشناسان این اداره نیز با حضور در مرکز شماره یک نیشابور این هفته را به مربیان کانون تبریک گفتند.

وی افزود: بازدید روزانه دانش آموزان و اجرای فعالیتهای فرهنگی، هنری، عضویت و امانت کتاب دانش آموزان حاشیه شهر و روستا در کتابخانه پستی، برگزاری مسابقه ادبی آرزوهای قشنگ من ومسابقه نقاشی دنیای زیبای من از دیگر فعالیتهای این هفته می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =