دیدار صمیمانه اعضای برگزیده کانون با معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه

به مناسبت هفته ملی کودک، صبح روز چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰، اعضای برگزیده ملی و بین‌المللی کانون استان با «حسین خوش‌اقبال»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه دیدار و گفت‌گو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، صبح روز چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰، اعضای برگزیده ملی و بین‌المللی کانون استان با «حسین خوش‌اقبال»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه دیدار و گفت‌گو کردند.
در این دیدار که به مناسبت هفته ملی کودک و در محل سالن تدبیر استانداری کرمانشاه صورت گرفت؛ اعضای برگزیده کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در مسابقه‌های فرهنگی، هنری و ادبی حضور داشتند.
در ابتدای این مراسم، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه، ضمن قدردانی از توجه و اهمیت ویژه معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمانشاه به حوزه کودکان و نوجوانان، به تشریح برنامه‌های هفته ملی کودک در استان کرمانشاه پرداخت و افزود: برنامه‌های گوناگونی از سوی مراکز کانون پرورش فکری در سراسر استان کرمانشاه در حال برگزاری است و مراسم دیدار اعضای برگزیده کانون نیز از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در هفته ملی کودک می‌باشد.

در ادامه مراسم، اعضای برگزیده کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، به معرفی خود و بیان موفقیت‌هایشان در مسابقه‌های ملی و بین‌المللی پرداختند.

در بخشی دیگر از این برنامه، «حسین خوش‌اقبال»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در این مراسم، با تبریک هفته ملی کودک ، به سخنرانی پرداخت.
"خوش‌اقبال"، با بیان اینکه؛ قدرشناسی نسبت به تلاش والدین، مربیان، معلمان،... باید نهادینه شود، از اعضای کانون خواست تا همواره قدردان این زحمات باشند.
او افزود: امروز گزارش‌های خوبی را از خودتان و موفقیت‌هایتان نشان دادید. ما افتخار می‌کنیم در کرمانشاه چنین نخبگانی هستند. می‌دانیم که اگر در پشت سر شما اعضای موفق، تلاش و مجاهدت مربیان خوب کانون نبود، شاید این موفقیت حاصل نمی‌شد.


معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه همچنین گفت: امروز توفیقی شد در جمع  اعضا و همکاران کانون استان باشم. هر کسی این موفقیت‌ها را ببیند، به "کُرد"بودنش افتخار می کند. به همه شما تبریک می‌گویم که باعث سربلندی، عزت و آبرو برای استان و کشور شدید.
خوش‌اقبال با اشاره به اینکه؛ شکی نیست آینده کرمانشاه با حضور شما کودکان و نوجوانان موفق بسیار درخشان خواهد بود، افزود: این روز خوب و ارزشمند، در ذهن من حک خواهد شد. مطمئن هستم با این دانش و بینشی که دارید در آینده، مدیران موفقی خواهید بود. اما از همه می‌خواهم همان‌طور که در فعالیت‌های کانون موفق هستید، تلاش کنید در درس‌هایتان نیز موفق باشید.
او ضمن اینکه به اعضای شرکت کننده در مراسم توصیه کرد؛ قدر هنر خود را بدانند، گفت: امروز، همه در شرایطی هستیم که اگر راه درست را تشخیص ندهیم، ممکن است آینده خوبی نداشته باشیم.


خوش اقبال همچنین افزود: اما شما اعضای کانون، راه خود را خوب انتخاب کردید که در کانون فعالیت داشته باشید.
کانون پرورش فکری، مکانی است که اخلاق، معرفت، دانش، آگاهی،... در آن جریان دارد.
او افزود: جامعه‌ای موفق است که از فرصت‌ها استفاده کند. شما الان فرصت طلایی دارید، چون هنوز درگیر مشکلات بزرگترها نشدید. 
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه، نقش خانواده‌ها، مربیان و معلمان را برای ارتقای دانش کودکان و نوجوانان بسیار مهم عنوان کرد و گفت: پدرها و ماردها هستند که در خانواده‌ها، فضا را برای شما آماده کرده‌اند تا فرصت مناسبی برای شما شکل بگیرد، تا شما با خیالی آسوده در فکر دانش و یادگیری باشید. تا مربیان ما هستند، مادران و پدران ما هستند، قدرشان را بدانید. یادتان باشد؛ جامعه‌ای آینده‌ای درخشان دارد که افراد دانشمند و باسوادش بیشتر باشد.
خوش‌اقبال در ادامه سخنانش به فعالیت چشمگیر کانون پرورش فکری در امدادرسانی به زلزله‌زدگان غرب استان کرمانشاه پرداخت.
او گفت: امروز که شنیدم در شرایط سخت زلزله فعالیت داشتید، خیلی خوشحال شدم. و به خاطر لبخندی که بر لب کودکان در لحظه‌های بحرانی نشاندید، به عنوان یک خادم کوچک به شما افتخار می‌کنم.
او درپایان، از تلاش مدیرکل و مجموعه کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه سپاسگزاری کرد.
در بخشی از این مراسم، کلیپ‌های مختلفی نیز از امداد فرهنگی کانون استان کرمانشاه در حادثه زلزله غرب استان پخش شد.
 این مراسم، با تقدیر از اعضای برگزیده مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه از سوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =