کد خبر: 308719
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
بازدید 63
ثبت‌نام کارگاه‌های برخط پاییزه کانون گیلان کلیدخورد

ثبت‌نام کارگاه‌های تخصصی برخط فصل پاییز ۱۴۰۰ سال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان آغازشد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، با آغاز فصل پاییز و هم‌زمان با هفته ملی کودک ۱۰۲ کارگاه تخصصی دربخش‌های فرهنگی، ادبی، هنری و علمی برای کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی و بارگذاری شده‌است.

این کارگاه‌ها برای علاقه‌مندان گروه‌های سنی«نوباوه» (۴ سال به بالا)، «نوخوان» (۷ سال به بالا)، «نونهال» (۹ سال به بالا)، «نونگاه (۱۲ سال به بالا) و «نوجوان» (۱۵ سال به بالا) پیش‌بینی‌شده و علاقه‌مندان تا ۳۰ مهر سال ۱۴۰۰ فرصت‌خواهندداشت با مراجعه به پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به نشانی gilan.kpf.ir  نسبت به ثبت‌نام اقدام‌کنند.

«قصه‌گویی»، « حال‌خوش‌زندگی»، « نجوم»، «رباتیک»، «شعرسرایی و داستان»، «کاردستی»، «خوش‌نویسی»، «سوادخواندن» و «کاردستی» و... از جمله این کارگاه‌ها به شمارمی‌رود و با توجه به درخواست‌های مربیان و علاقه‌مندی کودکان، کارگاه‌هایی چون: آموزش«ساخت پادکست»، «فلوت و بلز»، «گام‌به‌گام تا اندیشه»، «شاهنامه و گلستان‌خوانی» نیز در این فصل برای مخاطبان پیش‌بینی شده‌است.

یادآورمی‌شود، طی فصل‌های بهار و تابستان سال  ۱۴۰۰ بیش از ۱۵۰۰ علاقه‌مند از کارگاه‌های تخصصی برخط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان که با حضور مدرسان آگاه و صاحب‌نظر برگزارمی‌شود، بهره‌مند شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =