همزمان با هفته کودک دیدار از کودکان شهید مدافع سلامت انجام شد

دیدار و دلجویی از خانواده و کودکان شهید مدافع سلامت شهرستان سامان، شهید صانعی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری هفته ملی کودک فرصتی است مناسب تا از برخی کودکان به‌ ویژه آن‌هایی که از دیدن و داشتن نعمت پدر و مادر محروم شده‌اند سری بزنیم و دلجویی کنیم، در این میان هستند کودکانی که والدین‌شان با گذشت و ایثار به‌منظور حفظ سلامت جامعه جان خود را فدا کردند و اکنون فرزندانشان در فراق آن‌ها به‌سر می‌برند. 
به مناسبت این هفته و با توجه به اهداف و رویکردهای مربوط به نامگذاری آن، با همت ژیلا مهندس مسئول مرکز فرهنگی و هنری شهرستان سامان برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت گرفت، دیدار با خانواده شهید علیرضا صانعی شهید مدافع سلامت این شهرستان ترتیب داده شد.
فرزندان شهید صانعی به نام‌های بیتا و یکتا از اعضای مرکز فرهنگی و هنری شهرستان سامان هستند که بیتا در فعالیت شاهنامه‌خوانی و تصویرگری کتاب و یکتا در بخش نقاشی و کتاب‌خوانی فعالیت‌ دارند.


در این دیدار کمال اکبریان فرماندار شهرستان سامان، حجت‌الله آسمند سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسئول حراست و مسئول روابط عمومی کانون استان، سمیه جوادی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سامان و دو نفر خبرنگار حضور داشتند.
اکبریان فرماندار شهرستان سامان در این دیدار گفت: شما فرزندان شهید صانعی ادامه‌دهنده راه پدر هستید که ایثارگرانه برای مردمش جانفشانی کرد و امیدواریم شما نیز در آینده کارهای بزرگی برای کشور انجام دهید.


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این دیدار با تبریک روز جهانی و هفته ملی کودک به خانواده شهید، گفت: فعالیت‌های فرهنگی و هنری بیتا و یکتا می‌تواند راهگشایی برای به دست آوردن آرمان‌ها و اهدافی باشد که خانواده آن‌ها در نظر دارند و این دو کودک می‌توانند ادامه‌ دهنده راه پدر بوده و همچون اسامی‌شان در آینده یکتا و بیتا باشند.
در این دیدار لوح تقدیر و هدایایی به خانواده این شهید بزرگوار تقدیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =