شور و نشاط کودکی با ویزه برنامه جنگ شادی به مناسبت هفته ملی کودک

شور و نشاط کودکی با ویزه برنامه جنگ شادی به مناسبت هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، نسرین بابا پور سرپرست اداره کل کانون استان در این جشن باشکوه عنوان کرد: "اگر کودکی نبود عشق خداوند به بندگانش کامل نمی شد".

وی در بخش دیگری از سخنان خود هفته ملی کودک را فرصتی برای اندیشیدن و ساختن دنیای آمیخته با مهر، عدالت و عطوفت عاری از خشونت و اضطراب برای کودکان دانست و گفت:کودکان فرشته های پاک و معصوم زمینی هستند که امید بخش زندگی ما بزرگترها می باشند و مهم ترین شیوه احقاق حقوق کودکان مطالبه گری است و تمامی مسوولین و متولیان حوزه کودک باید در حمایت از کودکان برای مطالبه حقوقشان برنامه ریزی نمایند.

باباپور در بخش تجلیل از فرزندان مدافعان شهید حرم بیان داشت؛ فرزندان شهدای مدافع حرم یادگاران انسان های بزرگ و شرافتمندی هستند که آرامش و امنیت کشور را مدیون آنها و خانواده های آنها هستیم و امنیت پایدار ایران اسلامی ثمره ی جان فشانی ها و ایثار گری های این عزیزان هست.

اجرای سرودهای زیبا در وصف نوجوان شهید علی لندی و اقوام ایرانی ، مسابقه ، جنگ شادی ، نمایش عروسکی شاد با موضوع رعایت دستورالعمل های بهداشتی با موضوع کرونا  برنامه های مفرح ،پخش نماهنگ های زیبا به مناسبت هفته ملی کودک ، تجلیل از فرزندان مدافعان شهید حرم و اهدا جوایز از بخش های متنوع برنامه امروز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =