ویژه برنامه‌های مشترک مراکز فرهنگی هنری کانون بوشهر بصورت مجازی برگزار شد

مراکز فرهنگی هنری استان با هماهنگی واحد فرهنگی برنامه‌های مشترکی را بصورت مجازی برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان بوشهر، ویژه برنامه های هفته ملی و روز جهانی کودک از ۱۶ الی ۲۲ مهرماه به شرح ذیل در دو بخش درباره‌ی کودکان و برای کودکان برگزار گردید. که از جمله برنامه‌ی مجازی کانون این استان می‌توان به :

برگزاری بازی‌های خانگی و کاشت نهال توسط کودکان

این برنامه روز یکشنبه ۱۸ مهرماه ساعت ۱۱ صبح توسط کودکان و مربیان مراکز فرهنگی هنری اهرم، شبانکاره، دالکی، وحدتیه، کاکی، برازجان، خورموج که با توجه به شعار روز سوم هفته ملی کودک در نظر گرفته شده بود: کودک، خانواده، آموزش و مهارت‌های زندگی برگزار شد. در این ویژه برنامه که بصورت مجازی برگزار شد هدف آن آشنایی کودکان و نوجوانان با بازیهای آپارتمانی و نحوه کاشتن گل‌های مختلف آپارتمانی و شرایط نگهداری آن‌ها بود. در این برنامه که اعضا کودک علاوه بر اجرای بازی‌های محلی و خانگی، به کاشت نهال در گلدان‌های کوچک خود نمودند.

جشن مجازی کودک،شادی و خانواده

در این ویژه برنامه کودکان در کنار خانواده های خود در فضای مجازی به اجرای برنامه های شادی همراه با نمایش عروسکی و نمایش های خانگی و شیرینی‌پزی مشترک مادر و کودک و هم‌نوازی پدر و کودک با مشارکت اعضا و مربیان مراکز گناوه، دیلم، بندرریگ، بردخون، بوشهر یک و دو در تاریخ ۱۹ مهرماه هم راستا با موضوع روزشمار کودک، خانواده، آموزش و مهارت‌های زندگی به مناسبت هفته ملی کودک پرداختند.

هنرهای دستی و ساخت عروسک‌های نمایشی

ویژه برنامه هنرهای دستی و ساخت عروسک‌های نمایشی با موضوع کودک، هویت، میراث طبیعی و فرهنگی با حضور اعضا کودک مراکز کنگان، نخل نقی، دیر، جم، عسلویه، سیراف، سیار دشتستان و تنگستان در تاریخ ۱۹ مهرماه انجام شد. این برنامه که در فضای مجازی اعضا کودک به ساخت عروسک‌های نمایشی، بومی محلی و صنایع‌دستی خود پرداختند.

نشست معرفی کتاب و قصه گویی و شعر خوانی

در این نشست باتوجه به شعار کودک، کتاب، هنر و ادبیات هفته ملی کودک، با مجری‌گری فاطمه کازرونی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری نخل تقی به همراه ناردونه شخصیت عروسکی محبوب بچه‌ها ،در روز سه‌شنبه ۲۰ مهر برگزار شد. اعضا فعال مراکز فرهنگی هنری با حضور اعضا کودک مراکز فرهنگی وهنری بردخون، کاکی،دالکی، وحدتیه، برازجان، عسلویه، سیراف،کنگان دیر و بوشهر یک و دو استان بوشهر به همراه مربیان به معرفی کتاب های جذاب و جدید پرداخته، قصه گویی کردند و با خوانش زیبای شعرخوانی انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =