آمادگی کانون برای راه‌اندازی مرکز دائمی در شهرستان جعفرآباد قم

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم با اشاره به استقبال پرشور کودکان و خانواده‌های جعفریه از اجرای ویژه‌برنامه فرهنگی کانون، گفت: مطالبه ما از فرماندار محترم شهرستان جعفرآباد، اختصاص یک مکان مناسب برای تأسیس مرکز ثابت کانون در این شهرستان است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، حامد حجتی در حاشیه اجرای برنامه‌های برنامه‌های فرهنگی و هنری از سوی واحد سیار روستایی کانون در شهر جعفریه مرکز شهرستان جعفرآباد قم، اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی و فعالیت‌های جذاب کانون، اعزام واحد سیار به نقاط مختلف شهرستان‌ها و روستاها و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی برای ایجاد نشاط و شادابی در کودکان و نوجوانان است.

وی تصریح کرد: این اتفاق طی سال‌های گذشته در استان قم به دلیل کمبود امکانات کمرنگ بود اما هفته ملی کودک بهانه خوبی شد تا با اعزام واحد سیار کانون در روستای سراجه، شهرستان کهک و شهرستان جعفرآباد، برنامه‌های جذابی برای کودکان برگزار شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به استقبال پرشور کودکان و خانواده‌های جعفریه از اجرای برنامه‌های کانون اشاره کرد و گفت: مطالبه ما از فرماندار محترم شهرستان جعفرآباد، اختصاص یک مکان خوب برای تأسیس مرکز ثابت کانون در سطح این شهرستان است.

حجتی افزود: کانون پرورش فکری قم آمادگی دارد در هر دو شهرستان جعفرآباد و کهک مرکز دائمی راه‌اندازی کرده و به کودکان و نوجوانان این شهرها خدمات فرهنگی ارائه دهد.

وی تصریح کرد: بنده از فرماندار محترم جعفرآباد و کهک درخواست می‌کنم تا حد ممکن یک ساختمان آماده را در اختیار ما قراردهند تا در کمتر از دوماه تجهیز کنیم و کودکان و نوجوانان این دو شهرستان از خدمات عمومی و کارگاه‌های کانون بهره‌مند شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم تصریح کرد: کودکان و نوجوانان جعفرآباد و کهک به شدت نیازمند برنامه‌های شاد و متنوع هستند و مربیان و همکاران ما در کانون، این توان را دارند که هم خاطره خوشی برای کودکان بسازند و هم استعدادهای فرهنگی و هنری منطقه را شناسایی کنند.

حجتی خاطرنشان کرد: استقرار مرکز دائمی کانون در شهر جعفریه باعث می‌شود خدمات فرهنگی به صورت پایدار و دائمی به کودکان و نوجوانان این شهر عرضه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =