رونمایی از کتاب «کرگدن مادر بود» در ایستگاه پایانی هفته ملی کودک

هم‌زمان با هفته ملی کودک، از کتاب «کرگدن مادر بود» سروده لیلا فرید، مربی مسوول مرکز شماره دو کانون پرورش فکری اردبیل رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، لیلا فرید شاعر و نویسنده حوزه کودک و نوجوان استان به‌تازگی کتاب شعری برای کودکان گروه سنی «الف و ب» راهی بازار نشر کرده است. این‌کتاب در۲۰ صفحه به‌صورت رنگی، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۲۸ هزار تومان توسط انتشارات رهام اندیشه به چاپ رسیده است که تصویرگری‌ آن را لیلا نظمی از مربیان آفرینش‌های هنری مراکز کانون اردبیل انجام داده است.

کتاب مورد نظر در قالب چهارپاره سروده شده و با مضامینی چون خوبی و مهر، دوستی با طبیعت، مهربانی با حیوانات، برف و بازی سعی در انتقال مفاهیم انسانی و لذت‌بخش برای کودکان دارد. عناوین این‌ شعرها به ترتیب عبارت است از: جوجه ماشینی، شهر آدم‌برفی‌ها، کرگدن مهربان، عروسکم کجایی؟ نهال دل مادر، گلدونِ، دختر بهار و کرم‌های ریزه میزه.

شایان‌ذکر است، این کتاب با اشعاری که از دوستی و خوبی و مهر سخن می‌گویند، سعی در پرورش حس مهربانی کودکان دارد و تصویرهای پویا و بدیع که از ذهن خلاق تصویرگر آن برآمده است، حس زیبادوستی کودک را برانگیخته و ذوق دیداری و بصری او را ارتقا می‌بخشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =