نشست مدیران کل کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: احساس مسئولیت و همراهی و هم‌افزایی سازمان‌ها در حوزه‌ی کودک و نوجوان می‌تواند محیط مناسب برای پرورش آنان را فراهم کند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نشست مدیران کل کانون و آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته ملی کودک و آغاز سال تحصیلی برگزار شد.

در ابتدای این نشست مدیرکل کانون استان ضمن تبریک این مناسبت‌ها، با بیان این نکته که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش مخاطبان یکسانی دارند، گفت: تفاوت این دو، با توجه به وظایف‌شان، در اختیاری بودن فعالیت‌های کانون برای مخاطبان است که نتیجه‌ی آن فراهم کردن فضایی است که کودکان، فارغ از دغدغه‌ها برای پرورش استعدادهای‌شان تلاش می‌کنند.

معصومه هادی در ادامه با اشاره به بخشی از موفقیت‌های اعضا در مسابقات بین‌المللی و ملی گفت: این موفقیت‌ها حاصل احساس مسئولیت، همراهی و هم‌افزایی سازمان‌ها در حوزه‌ی کودک و نوجوان است که تداوم آن می‌تواند محیط مناسب برای پرورش استعدادها و توانمندسازی آنان را فراهم کند.

وی هم‌چنین از ارتباط دوجانبه و فعال مربیان کانون و معلمان و مربیان آموزش و پرورش در مرکز استان و شهرستان‌ها به عنوان یکی از نمودهای این همکاری دوجانبه یاد کرد که فرصت حضور کودکان و نوجوانان بیشتری در مراکز فرهنگی‌هنری کانون را ایجاد کرده است تا از خدمات کانون بهره‌مند شوند.

تلاش برای معرفی کانون زبان ایران به گروه بیشتری از مخاطبان، به ویژه کودکان و نوجوانان، بخش پایانی سخنان هادی در این نشست بود.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در سخنانی آموزش و پرورش و کانون را، به واسطه‌ی مخاطبان مشترک، خانواده‌ی بزرگی دانست که می‌توانند کارهای زیادی در حوزه‌ی کودک و نوجوان انجام دهند.

حمیدرضا رخشانی در ادامه از تلاش‌های آموزش و پرورش در حوزه‌ی کیفیت‌بخشی به آموزش مهارت‌های علمی، حرفه‌ای و اجتماعی به دانش‌آموزان سخن گفت و افزود: با هم‌افزایی می‌توان خدمات بیشتری را به گروه گسترده‌تری از جامعه‌ی هدف ارایه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =