دومین نشست مربیان مسوول مراکز کانون استان اردبیل با موضوع کارگاه‌های تخصصی

دومین نشست مربیان مسوول مراکز کانون پرورش فکری استان اردبیل به منظور هماهنگی‌های لازم جهت جذب بیشتر مخاطب برای کارگاه‌های تخصصی پیش‌بینی‌شده فصل پاییز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این نشست که روز یکشنبه ۲۵ مهر در فضای مجازی برگزار شد، داریوش علومی، معاون فرهنگی کانون استان از آمار و ارقام کارگاه‌های سال ۱۳۹۹ و نیمه اول ۱۴۰۰ سخن گفت و ضمن ابراز رضایت از روند رو به رشد مخاطبان در طول پنج فصل برگزاری کارگاه‌های تخصصی برخط؛ از تلاش‌ها و زحمت‌های مربیان تقدیر و تشکر نمود.

علومی در ادامه به نقطه قوت این کارگاه‌ها اشاره‌کرده و افزود؛ کارگاه‌های تخصصی برخط مشکل حضور اعضا را در مراکز کانون در فصل تحصیل و مدرسه تا حدود زیادی برطرف کرده‌اند و باعث شده‌اند؛ اعضا به صورت مجازی در تمام فصول سال از خدمات فرهنگی، هنری و ادبی کانون بهره‌مند شوند.

معاون فرهنگی کانون استان لازمه تداوم کارگاه‌ها را تجهیز بیشتر مراکز به امکانات مناسب و افزایش تخصص و تجربه مربیان دانست و ابراز امیدواری کرد؛ در این زمینه گام‌های بیشتری برداشته شود.

هم‌چنین مربیان مسئول مراکز نیز در این نشست به بیان مشکلات و موانع موجود پرداختند. ازجمله هزینه ثبت‌نام، پایین بودن کیفیت امکانات سمعی و بصری، زمان‌بندی، تمایل و گرایش تعداد زیادی از اولیا به برگزاری کارگاه‌های حضوری و ... .

در پایان نشست مقرر شد؛ مربیان مسوول مراکز با آسیب‌شناسی کارگاه‌های برگزارشده قبلی، پیش‌بینی‌های لازم را جهت کیفیت‌بخشی در فصل پاییز به عمل آورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =