سینما نگاه کودکان و نوجوانان به زندگی را عمق می‌بخشد

مدیر کل کانون استان بر اهمیت سینما در تعمیق نگاه کودکان و نوجوانان به مفهوم زندگی تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، آیین اختتامیه بخش استانی سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان یکشنبه ۵ مهرماه در تبریز برگزار شد.
در این مراسم که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن سینما گران و کانون استان اجرا گردید، از ۲۷ داور کودک و نوجوان این جشنواره تقدیر و از طرف کانون نیز هدایایی به رسم یادبود به آنان اهدا شد.
علی بینش در این مراسم با اشاره به تربیت ذهن و زبان کودکان و نوجوانان از طریق فعالیت‌های سینمایی،علاقه‌مندی آنان به هنر هفتم را فرصتی برای تعمیق نگاه‌شان به زندگی از دریچه سینما عنوان کرد.
 وی در عین حال اظهار امیدواری نمود کانون سینماگران نوجوانان استان بتواند از توانمندی و خلاقیت داوران این جشنواره در کیفیت بخشی به فعالیت‌های این انجمن هنری که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه‌اندازی شده است بهترین استفاده را ببرد. 
در این مراسم که مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه‌های عمومی، رئیس بسیج هنرمندان، جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان عرصه سینما حضور داشتند از داوران جشنواره تقدیر بعمل آمد.
 بخش استانی سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان که جمعه ۱۶ مهر همزمان با اولین روز هفته ملی کودک در تبریز آغاز شده بود ۲۵ مهرماه به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =