کد خبر: 309081
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱
بازدید 102
گردهم‌آیی همکاران خدمات کانون سمنان

گردهم‌آیی همکاران خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، گردهم‌آیی همکاران خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با حضور نبی‌اله خدابخشی مدیرکل، معاون اداری‌مالی، حراست، رئیس امور اداری و کارشناس تدارکات و پشتیبانی، پیش از ظهر یک‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ با هدف انگیزه‌بخشی و قدردانی از تلاش‌های صادقانه‌ی کارکنان در تالار همایش مجتمع فرهنگی‌هنری کانون سمنان، برگزار و درخصوص مشکلات کارکنان گفت‌وگو شد.

خدابخشی ضمن ابراز خرسندی از حضور تمام همکاران مراکز در دوره‌ی آموزشی اظهار داشت: بیش‌ترین کار خدمات مرتبط با حوزه‌ی فرهنگی است و آمادگی و نگه‌داشت مراکز به‌نوعی رعایت بهداشت فردی، اجتماعی و غیره به شرطی است که اعضا و مربیان در مراکز حضور داشته باشند.

مدیرکل کانون استان سمنان با اشاره به شرح وظایف سازمانی همکاران خدمات، آن‌ها را به اصول مبانی اخلاقی و نظم کاری، دعوت و خاطرنشان کرد: تمام کارکنان در هر پست و جایگاهی که قرار دارند بایست نگاه فرهنگی داشته باشند، نگاهی که تعلیم‌دهنده باشد و نوع سلام کردن، نوع برخورد، نوع پوشش، نوع رفتار و... همه بایست نگاه فرهنگی باشد.

خدابخشی در پایان سخنانش از همکاران خواست تا مباحث خود را منعکس کنند و اگر از نظر اجرایی و مالی‌اداری با مشکلی مواجه شدند با معاونت اداری‌مالی در میان بگذارند و اگر نسبت به موضوعی هم آگاهی ندارند پرسش کنند تا رفع ابهام شود.

مدیرکل کانون استان سمنان در بخشی از نشست به پرسش‌های کارکنان خدمات درخصوص تبدیل وضعیت، میزان اضافه‌کاری، تجهیزات مراکز، حق ایاب‌وذهاب و... پاسخ داد.

گفتنی است، اقامه‌ی نماز و صرف ناهار در فضای صمیمانه و خودمانی از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =