کد خبر: 309285
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
راهیابی خرچنگ به بخش چشم‌انداز جشنواره «کوآندو»، تایوان

پویانمایی خرچنگ ساخته شیوا صادق اسدی و از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش چشم‌انداز یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های انیمیشن «کوآندو» در کشور تایوان به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این فیلم پس از کسب موفقیت‌های بسیار در جشنواره‌های خارجی، در تازه‌ترین حضور بین‌المللی خود روز ۵ آبان ۱۴۰۰ (۲۷ اکتبر ۲۰۲۱) در این رویداد هنری به‌صورت حضوری و مجازی نمایش داده می‌شود.
انیمیشن ۱۱ دقیقه‌ای «خرچنگ» از تولیدات سال ۱۳۹۸ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که داستان پسربچه‌ای خجالتی و منزوی را که به عضویت در گروه تئاتر مدرسه علاقه دارد، روایت می‌کند، هر چند تنها نقشی که به او پیشنهاد می‌شود نقش یک خرچنگ است.
بر اساس این خبر تمامی فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه و چشم‌انداز جشنواره بین‌المللی فیلم‌های انیمیشن «کوآندو»   از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر در دسترس علاقه‌مندان است.
لازم به یادآوری است بیش از ۲هزار و ۱۱۴ فیلم انیمیشن به دبیرخانه جشنواره رسیده که در دو بخش ملی و بین‌المللی داوری می‌شود.
یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های انیمیشن «کوآندو» از ۲ تا ۸ آبان ۱۴۰۰ (۲۴ تا۳۰ اکتبر ۲۰۲۱) در شهر تایپه کشور تایوان به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =